Hoe je het draait, hoe je het keert. Als een verbod telkens door de kamer verworpen wordt, dan is het fijn dat ze 40.000 handtekeningen bij elkaar kunnen sprokkelen van een stel klagende, overal over zeurende NSB'ers, maar erdoor zal het dan niet komen lijkt me zo.
Waarom zouden ze het anders eerst verwerpen en dan zou het nu opeens wel goedgekeurd worden. Daar geloof ik vrij weinig van en anders wordt het rond oud en nieuw een villa'tje net over de grens in Belgie huren. Ga ik daar wel oud en nieuw vieren met belgisch vuurwerk. En als we dat nou met alle freaks doen hebben we in ieder geval genoeg vuurwerk om daar een mooi showtje van te geven.
Maar toch, je weet het nooit met de Nederlandsche regering. De ene keer wordt een idee gewoon verworpen, en de volgende keer wordt het allemaal heel serieus genomen.
Ik persoonlijk vind dat we niet moeten afwachten, we kennen het spreekwoord toch allemaal; ''achteraan in de kudde stapt men in de stront''. Als we gewoon over ons heen laten lopen, dan werken we ons zelf in de nesten.
Ik vind het ook jammer dat men in de media alleen maar spreekt over een petitie voor ''een verbod op vuurwerk''. Maar weinig mensen buiten ons weten dat er een tegenovergestelde petitie is gestart.
Maargoed, ooit zal dat verbod er toch van komen denk ik. Dan kopen we credits op internet, en schieten deze vervolgens buiten af via onze computer. Iedere inwoner heeft zijn eigen 3D-bril en een hoofdtelefoon om zijn graphics te bekijken...:smile1: