Vandalen blazen uitlaat auto op

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Nou dat is geen vuurwerk meer dat is gewoon een bom geweest:mad:
het zal je auto maar zijn:crying:

Ik denk dat je ernaast zit, een beste lawinepijl kan dit veroorzaken....wat een mongolen zeg! Daarom gebruik vuurwerk waar het voor is..zo gaat onze hobby verloren in de toekomst!

selwyn

Registered User
Ik denk dat je ernaast zit, een beste lawinepijl kan dit veroorzaken....wat een mongolen zeg! Daarom gebruik vuurwerk waar het voor is..zo gaat onze hobby verloren in de toekomst!

En dat is dus precies waar de pers zo op geilt.
Je moet maar eens opletten welke berichten er over illegaal vuurwerk te vinden zijn. Volgens mij komen er heel weinig berichten over vuurwerk in het nieuws wat legaal vuurwerk betreft.
Ik denk dat Nederland een koploper is wat afkeuren van vuurwerk betreft, helaas komt dit vaak door mensen die fout handelen met grotendeels illegaal vuurwerk.

Mystifying Sage

Registered User
Lijkt mij inderdaad het werk van een knalpijltje en dan geen babypijltje...

Helaas zal je altijd van die gasten hebben die de dingen gebruiken waarvoor ze niet bedoeld zijn. Maar dat zie je met alles..

m-kel

Registered User
ik zag dit artikel en dacht 2 dingen , jammer dat het met vuurwerk is gegaan...
en terecht dat ze het deden.....

weet de situatie waarom , kleine uitleg
de mensen die daar wonen hebben elke week politiebezoek vanwege huiselijke ruzies of "vrienden" ruzie na veel drank.
de buurt wordt erg gehindert door de overlast , meerdere dreigementen rond gegaan van een bewoner van dit huis,.
links en rechts heeft de 2e bewoner heel veel schuld ,.
de 3e bewoner is nogal handtastelijk en heeft meerdere malen in het ziekenhuis overnacht , vanwege de zieke gedachten naar jonge meisjes , om het zo netjes mogelijk te zeggen.

dusja kijk dan zal er wel bij iemand (weet zelf ook niet wie) de emmer zijn overgelopen , en zoals ik ook al zei (jammer dat het met vuurwerk gebeurde) dat het doel was om een bewoner wat te leren inplaats van de auto zelf.

dacht deel het ff haha

vonk

FPM Moderator
Medewerker
ik zag dit artikel en dacht 2 dingen , jammer dat het met vuurwerk is gegaan...
en terecht dat ze het deden.....

weet de situatie waarom , kleine uitleg
de mensen die daar wonen hebben elke week politiebezoek vanwege huiselijke ruzies of "vrienden" ruzie na veel drank.
de buurt wordt erg gehindert door de overlast , meerdere dreigementen rond gegaan van een bewoner van dit huis,.
links en rechts heeft de 2e bewoner heel veel schuld ,.
de 3e bewoner is nogal handtastelijk en heeft meerdere malen in het ziekenhuis overnacht , vanwege de zieke gedachten naar jonge meisjes , om het zo netjes mogelijk te zeggen.

dusja kijk dan zal er wel bij iemand (weet zelf ook niet wie) de emmer zijn overgelopen , en zoals ik ook al zei (jammer dat het met vuurwerk gebeurde) dat het doel was om een bewoner wat te leren inplaats van de auto zelf.

dacht deel het ff haha

Dat kan en mag je delen maar dat rechtvaardigd niks! Als je een geschil hebt met wie dan ook, dan heb je daar de politie voor en het justitiele apparaat.
Het recht in eigenhanden nemen is nooit goed!

Vind het daarom ook vreemd dat je zoiets goedkeurd.

KoenL

Registered User
Ook al is het vervelend voor de buren, het praat het niet goed. (1) Het negatieve imago van vuurwerk was niet nodig, (2) Los je die dingen niet op deze manier op, je verergerd ze alleen maar en (3) NIEMAND heeft het recht om iets van een andere te slopen, al helemaal niet met vuurwerk...

m-kel

Registered User
dan heb je daar de politie voor en het justitiele apparaat.
Het recht in eigenhanden nemen is nooit goed!

ik zei al jammer dat het met vuurwerk gebeurt ,
en oke dan heb je de politie , als die er al elke week staan en ze gaan door dan denk ik (tenminste) dat je zelf op een gegeven moment ook wat gaat ondernemen, en na een paar jaar zou je ook van kwaad tot erger gaan.

begint met politie bellen het is zeer goed dat ze komen....
maar de week er op weer , of de volgende dag en ja je hebt kinderen zie die maar is rustig te laten slapen...

na n tydje ga je er zelf aan de deur , en ze lachen gewoon je bek vol ;)
nou ik denk niet dat je dat 3 jaar vol houd???

kijk meteen naar "explosieven" grijpen is wel t uiterst maarja.............soms zijn mensen in staat om wat te doen ,waar ze niet een minuut over na hebben gedacht.
*hoop geld , bedoel ermee politie/recherche/?brandweer?
*"slachtofferhulp"
*weer 'n procent erbij bij vuurwerk-vandalisme
etc.etc.etc.

maargoed,van mezelf zou ik niet weten wat ik doe in deze situatie, want me buren wonen 50 meter verderop

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Valt van allebij wat te zeggen..is ook een discussie die we maar beter hier niet moeten gaan voeren. Ik stel voor het maar zo te laten.

Bovenaan