Valencia oktober 2025.

DarkSoul

Registered User
Ik heb ook weer geboekt! Vorig jaar voor het eerst in oktober hierbij geweest en dat beviel zéér zeker. Dit jaar van 5 t/m 10 oktober ben ik erbij met een maatje; zijn eerste keer València.
Ik weet nog niet wat we die week kunnen verwachten, Stefan! Programma is nog niet officieel bekend voor al die plaatsen/dorpen. Al ga ik er van uit dat het zeer sterk op het programma van vorig jaar zal lijken. Toen heb ik op 7 oktober een erg toffe castillo in Albaida gezien. En in Montroy was toen de 8e nog een Piroval nocturna. En de correfoc in Bonrepos was ook erg leuk om mee te maken. De mascleta nocturna in Mislata klinkt veelbelovend voor dit jaar, maar ik ben bang dat het exact tegelijk gaat vallen met de castillo bij het wetenschapsmuseum. Als ik dan moet kiezen, dan kies ik toch voor de castillo...

Pita

Registered User
Ik heb ook weer geboekt! Vorig jaar voor het eerst in oktober gecombineerd geweest en dat beviel zéér zeker. Dit jaar van 5 t/m 10 oktober ben ik erbij met een maatje; zijn eerste keer Valencia.
Ik weet niet wat we die week kunnen verwachten, Stefan! Programma is niet officieel bekend voor al die plaatsen/dorpen. Al ga ik er van uit dat het zeer sterk op het programma van vorig jaar zal lijken. Toen heb ik op 7 oktober een erg toffe castillo in Albaida gezien. En in Montroy was toen de 8e nog een Piroval nocturna. En de correfoc in Bonrepos was ook erg leuk om mee te maken. De mascleta nocturna in Mislata klinkt veelbelovend voor dit jaar, maar ik ben bang dat het precies tegelijkertijd gaat vallen met het castillo bij het wetenschapsmuseum. Als ik dan moet kiezen, dan kies ik toch voor het castillo...
Ik verwacht dat montroy een éénmalig iets was, woon daar zelf in de buurt

DarkSoul

Registered User
Darkie! Welke datum was de correfoc?
Ik kan het je wel vertellen, maar in een topic als deze ben ik dan bang dat mensen (foutief) aannemen dat dit jaar precies dezelfde tijd en precies dezelfde dag weer gebruikt wordt. "In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst". Ik publiceer zelf altijd alleen shows die ik werkelijk in officiële programma's terug kan vinden. In 2024 zou er op 9 oktober om 20 uur een correfoc in Bonrepos zijn. Maar vanwege de weersomstandigheden (ik geloof de wind) werd dat uitgesteld naar 11 oktober om 20:30 uur.
Ook in Rocafort was er vorig jaar een correfoc en wel op 8 oktober. Al vond ik persoonlijk de correfoc in Bonrepos leuker.

Bovenaan