Vakantie filmpjes Malta

Richardus

Registered User
edit; lees nu bovenste 2 reacties pas :D
Ja, Tony, het viel me bv. ook op bij de show van La Tirrena op Tarragona. Zal het zijn dat die enorme cylinders gewoon té veel stijglading nodig zouden hebben ofzo? Of staan die mediterranen gewoon graag midden in 't vuur... 't Ziet er prachtig uit in ieder geval, en zo krijg je tenminste ook minder nekkramp :p

Film nr.6 is gemaakt in Qrendi en is een traditioneel geschoten show maar geschoten vanaf 2 posts, wat lastiger filmen maar met beter tempo. Je ziet telkens 1 shell die 3 of meer breaks heeft ( tot wel 9 als ik goed tel.). Het werd afgesloten met een gewone show die hier niet bij staat die probeer ik morgen te up-loaden want m'n wekelijkse 500Mb. was vol bij Vimeo. :rolleyes:

Nou heb ik afgelopen dagen/weken alle shows van Blanes en Tarragona gekeken, maar nergens zúlks prachtig vuurwerk als hier gezien. En dan doel ik enkel op vorm, kleur en vormgeving van de effecten. Het is nog maar de vraag of ze hiermee ook een show weten te schieten die bv. Tarragona overwint. Maar als effecten op zich slaat dit echt alles. Wat geweldig mooi :love:

edit, na het zien van de pyromusical: Ja, ze kunnen ook een show bouwen. Maar 'ns even gaan nadenken over m'n vakantie volgend jaar :nuts:

Laatst bewerkt:

Jozz

Registered User
Jim leuke films,inderdaad ben blij dat ik ze heb gekeken[4] de rest kijk ik later.
Leuk jou gesproken te hebben enne bedankt voor de tips,je weet wel.

vuurwerktomw

Registered User
Ik ben 2 jaar geleden in Malta op vakantie geweest en heb enkele uren vol vuurwerk daar gefilmd. Misschien als ik tijd heb dat ik er meerdere filmpjes van maak.

giant_surprise

Registered User
Ik ga deze zomer waarschijnlijk ook op vakantie naar Malta met mijn vriendin.
Dus niet speciaal voor het vuurwerk:toung:
Maar wanneer zou ik het beste kunnen gaan in de periode van juli/augustus of schieten ze daar gewoon regelmatig shows?

Gr. Giant_Surprise

Richardus

Registered User
http://www.maltamedia.com/news/festi/

en lees dit topic maar 'ns. Via de zoekfunctie vind je héél veel topics over vuurwerk in Malta.

Ik zit er ook aan te denken heen te gaan, en dan eind augustus. Niet alleen om de dorpsfeesten met vuurwerk die er dan zijn, maar ook gewoon omdat ik dan vrij wil hebben en daar lekker in de hitte in de zee wil duiken :)

bridge

Bronzen Member
wat een mooie bommen weer daar In Malta. wat voor kaliber zou je die boekketten die uit de cylinders komen inschatten? bijv. die op 4.50. Waar moet je qua breedte aan denken als je t vergelijkt met een sferical shell, 4 incH, 6 inch of nog meer?

Mats

Registered User
wat een mooie bommen weer daar In Malta. wat voor kaliber zou je die boekketten die uit de cylinders komen inschatten? bijv. die op 4.50. Waar moet je qua breedte aan denken als je t vergelijkt met een sferical shell, 4 incH, 6 inch of nog meer?

Ga maar van 6 inch en nog meer uit :)

sisser

Registered User

Een beetje zoals dit.

Bovenaan