vakantie fantasieen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaboomsamui

Registered User
Gezocht ervaren pyrofreak die toe is aan een vakantie, om (je raad 't) meer vuurwerk te komen afschieten en creeeren in Thailand. Ik ben vooral geiinteresseerd in cremora's girandola's en nieuwe toestanden, in ruil is er een vakantiehuisje voor 2 pers. voor 2-3 weken.
Uiteraard is veiligheid ook hier een issue en aangezien ik hier 2 vuurwerkwinkels heb gaan we niet overal girandola's afschieten
Hardware: we hebben shells tot 8" tegenwoordig, bp is op de lijst( nog niet) veel grote combicakes, quickmatch, ematch, visco, 2" roman candle 8 shots en natuurlijk de thaise ballonnetjes
:rolleyes:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Gezocht ervaren pyrofreak die toe is aan een vakantie, om (je raad 't) meer vuurwerk te komen afschieten en creeeren in Thailand. Ik ben vooral geiinteresseerd in cremora's girandola's en nieuwe toestanden, in ruil is er een vakantiehuisje voor 2 pers. voor 2-3 weken.
Uiteraard is veiligheid ook hier een issue en aangezien ik hier 2 vuurwerkwinkels heb gaan we niet overal girandola's afschieten
Hardware: we hebben shells tot 8" tegenwoordig, bp is op de lijst( nog niet) veel grote combicakes, quickmatch, ematch, visco, 2" roman candle 8 shots en natuurlijk de thaise ballonnetjes
:rolleyes:

Ik snap niet goed wat je nou wil.

Stel er is iemand geintresseerd om te creeren/testen wat wil je dan van die persoon en hoe gaat dat verder.

Jouw post roept een hoop vraagtekens op en eerlijk gezegd vertrouw ik het ook niet.

Sweet Laker

Registered User
Voor die producten is het volgens mijn niet nodig om helemaal naar Thailand af te reizen. Kan je beter dat vliegticket uitsparen en er met oudjaar een paar extra 8" shells, girondola's en/of 2" candles voor halen.

en de 'thaise ballonnetjes,...' kan je hier ook wel halen. Onnodig dus om alleen,..? naar Thailand af te reizen voor deze producten.

Ben het met Vonk eens. Geloof er niks van en echt betrouwbaar ziet het er ook niet uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan