Uutgrunn's Lijst '13/'14 plus FOTO'S

boozebelly

Registered User
Re: Uutgrunn's Lijst '13/'14 (is weer een beetje uit de hand gelopen;))

Prima lijst! Ga je onder andere naar Cigo De Weijs zeker? Ik zag de Nachtkraker daar ook staan voor een heel mooi prijsje maar Grunn ligt dit jaar helaas niet bij mij op de route.

goofygrunn

Registered User

nice.... dit jaar zullen joszie en ik saam Oud en nieuw opluisteren bij mij thuis in foxhol, wordt totalegekte :p

Uutgrunn

Registered User

Prima lijst! Ga je onder andere naar Cigo De Weijs zeker? Ik zag de Nachtkraker daar ook staan voor een heel mooi prijsje maar Grunn ligt dit jaar helaas niet bij mij op de route.

Dank je! Ja idd een bestelling geplaatst bij Cigo de Weijss. Leuk dat ze (nog steeds) Marijn verkopen. Grootste gedeelte komt bij VuurwerklandOutlet vandaan en een deel bij Giezen, waaronder de Zena Mayhem

nice.... dit jaar zullen joszie en ik saam Oud en nieuw opluisteren bij mij thuis in foxhol, wordt totalegekte :p

Dank je! Veel plezier met stoken de 31ste!

ThunderBall

Registered User

Leuke lijst en ook jij hebt wat Rubro spul gekocht zonder het gezien te hebben :surprised: (hysteria & Ghostrider), net als ik :hehe!:, ach dat houdt het spannend!

Vuurwerk023

Registered User

Mooi lijstje hoor, ga je zeker veel plezier aan beleven.

Uutgrunn

Registered User

Even wat foto's gemaakt van mijn collectie, die ik gisteren bij vier winkels heb opgehaald. Het was heerlijk om de winkels weer bij langs te gaan!

2hcgsyc.jpg

21nkrd0.jpg

painkiller

Registered User
Mooie collectie hoor en wat een prachtig huis!

Ik heb de Strike force er ook nog bij gepakt met afhalen, ben benieuwd of ze de Cruiserockets kunnen evenaren.
30 Years of missle is ook een erg leuke doos, toch wel de betere, zo niet beste, fluitbakjes.

Veel plezier morgen!

Bovenaan