• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Utrecht

Hey KóénL was mooie show he :)

ik heb de film klaar en hier is die dan: http://www.crazyfireworks.nl/movies/2007/kermis-utrecht.wmv

was inderdaad mooie show en de kruit lucht erbij heerlijk :laugh: en na afloop wat babbelen met Katan Vuurwerk :cool: alleen jammer dat ik zo snel terug moest naar de bus en station :p

als ik wat later vertrokken was dan had ik de bus gemist + de trein :wondering:

maar goed :bigsmile: ben tot diep in nacht bezig geweest om de film goed te krijgen :worried: maarja dit is het resultaat :bigsmile:

Was een leuke show en de sociale contacten waren ook gezellig :p

zeker er kwamen zelfs vreemde omstanders erbij om te kletsen, aardige mensen daar :)

verder de film is wat bij gewerkt (stuk tekst in begin zodat je weet wat voor show het was en waar):smile1:

Detonator volgende keer weer afspreken bij een show? :P

Misschien leuk om voortaan ook iets meer van de omgeving te filmen, niet mij btw ;) [offoptic] Als ik naar een show ga waar jij en/of andere freaks zijn kunnen we uiteraard altijd weer ff babbelen ja [/offtopic]

Nou het is eindelijk gelukt! De foto's zijn HIER te zien in m'n album.

@Chainthunder1, ik had hier gelezen wat je aan had, vandaar dat we naar jullie toe kwamen :blink1:

Koen

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan