Urk

Moontan

Moderator
Medewerker
Wanneer: 31 mei 2014
Plaats: Urk
Provincie: Flevoland
Wie: niet bekend
Kaliber: Prof en/of consumentenvuurwerk vanaf 2 pontons
Tijd: 22.30
Waarom: Visserijdagen

http://www.visserijdagenurk.nl/programma

stefantvs

Administrator
Medewerker
Iemand toevallig die vanuit het mooie zoetermeer / denhaag die kant op gaat vanavond en ik mee kan rijden ?
En heeft iemand iets van een locatie waar je het beste kan staan ?

Thanks alvast.

vuurwerk-rekken.nl

Registered User
Iemand toevallig die vanuit het mooie zoetermeer / denhaag die kant op gaat vanavond en ik mee kan rijden ?
En heeft iemand iets van een locatie waar je het beste kan staan ?

Thanks alvast.

Je kan het best bij de vuurtoren staan, of op de haven op 1 van de terrassen zitten.
Daar heb je ook een goed uitzicht. Maar op de boot De Zuiderzee heb je de beste locatie.

smilli

FPM Filmer
Iemand een idee wat ik hier precies van kan verwachten, ik kan namelijk geen volledige films terugvinden van andere jaren.

shinji

Moderator
Medewerker
Het zal een pyromusical van Hayo zijn. een paar jaar geleden ben ik eens een keer afgereisd naar Urk en ik kan je vertellen dat dat een hele aparte ervaring is. Veel noodsignalen, shells schieten vanaf de steigers en na de show teruglopen tussen honderden dronken doorgesnoven pubers op scooters, ik heb er van genoten.

smilli

FPM Filmer
Het zal een pyromusical van Hayo zijn. een paar jaar geleden ben ik eens een keer afgereisd naar Urk en ik kan je vertellen dat dat een hele aparte ervaring is. Veel noodsignalen, shells schieten vanaf de steigers en na de show teruglopen tussen honderden dronken doorgesnoven pubers op scooters, ik heb er van genoten.

Aha bedankt voor de info, voor de aparte ervaring misschien maar eens kijken dan.

Scav

Registered User
Net een kaartje gehaald voor op de boot. Is weer eens wat anders

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Scav

Registered User
Durf het niet te zeggen, maar respect voor de stokers (fakkels). Op een open boot, met enige deining, terwijl je geen kant op kunt als het misgaat (behalve het koude water in)

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

Scav

Registered User
wil je een toplocatie om het vuurwerk in Urk te bekijken? boek dan via onderstaande link een plaatsje op de rondvaart boot de zuiderzee.

Dank voor de tip! Stukje varen, drankjes, wc's, en een ruimte zat op het dek om ongestoord wat te filmen. Aanrader, zeker met kids

Z@P

Registered User
Durf het niet te zeggen, maar respect voor de stokers (fakkels). Op een open boot, met enige deining, terwijl je geen kant op kunt als het misgaat (behalve het koude water in)

Respect inderdaad dat je daar lekker op een gammel ponton loopt te knallen maar ik snap het niet. Waarom niet een cobratje eraan hangen en lekker "veilig" vanuit de kajuit alles de lucht in knallen?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

san quinton

Registered User
Dit is bijna zeker Wagenvoort Vuurwerk geweest. Zeker als ik kijk naar de producten die ik voorbij zie komen en handgeschoten op ponton dat doet niet ieder bedrijf.

Voorheen is dit ook altijd een show van Wagenvoort geweest. Hayo heeft "uit mijn hoofd", 1 keer zorggedragen voor een musucale editie.

Zal het even navragen.

Laatst bewerkt:
Bovenaan