unieke kans

Dim

Product Beheer
Medewerker
Voor 90 euro wel erg leuk natuurlijk. Alleen is een beetje spaanse taalkennis wel gewenst denk ik dan. Bedankt voor het posten! Leuk!

Michel_G

Zilveren Member
In principe is de contactpersoon bij de Casal enigzins Engelstalig en ook schijnt het een Casal te zijn met redelijk wat jonge(re) personen welke ook kunnen vertalen.

De 90 euro komt overigens geheel ten goede aan de Falla/Casal, wel zo eerlijk en prettig, aangezien de crisis ook daar zwaar weegt.

EDIT:
Zie dat ze het 2de punt wat ik aanhaalde tegenwoordig ook bij de advertentie hadden vermeld.

Laatst bewerkt:

Michel_G

Zilveren Member
Ook Falla Nou Campanar biedt nu een soortgelijk assortiment aan, om Fallas een dag (of meerdere dagen) te beleven met hun:

LIVE THE FALLAS IN A WHOLE DIFFERENT WAY WITH NOU CAMPANAR!!

We offer you an unforgettable experience. Live the Fallas as if you were one of us and enjoy the despertà, our churros with chocolate, our paellas contest, dinners and parties in our marquee.
Hear the mascletà in a privileged place and feel the cremà like we do.
We will present you a very special gift: our falla’s blouse and neckerchief.
Possibility of expanding the visit to 2 or 3 days.
We also offer the possibility of hiring private marquees for enterprises, with top class service and VIP Access for all the events related to the falla. Everything comes at a quite competitive prize.

Contact us if interested.

Website:
http://www.fallanoucampanar.com/en/enjoy-the-fallas.html

Ik las ook ergens dat de gasten van het EXPO hotel ook een soort van Fallas assortiment kunnen boeken, waarbij ze (een gedeelte van) een dag te gast zijn bij een Falla.

Blijkbaar toch dat diverse Fallas nu naar dit soort arrangementen grijpen om in deze tijd wat extra inkomsten te krijgen!

Bovenaan