uhh - partij 1 is binnen!

PyroHans

Registered User
Ik ben nieuw hier... Steek vuurwerk af vanaf mijn 7e en kan bij de jaarwisseling 2014/2015 zeggen dat ik voor de 50e keer afsteek (you do the math ...)!

Vanmorgen bij Ano de eerste partij opgehaald (foto - en ja die verwarming incl. de leidingen is buiten gebruik!). Er komt nog wat rest van vorig jaar bij en nog een kleinere partij die ik elders met veel korting kreeg aangeboden.

13122800_2606lr4800.jpg

Roob

Registered User
Kijk, zitten mooie spullen tussen. Daar ga je wel plezier aan beleven de 31ste. Ben benieuwd hoe de Raptor presteerde.
Ga je toevallig nog filmen?

PyroHans

Registered User
Jazeker Roob, ik maak altijd minstens enkele foto's en als het even kan een stukje video. Maar het hangt er wel vanaf hoe het weer is. Met regen erbij + plus afsteken + foto/filmen + de spullen/lenzen drooghouden vind ik dan wat te druk, ik vind het fijn om juist ook zelf lekker relaxed van het vuurwerk te genieten.

En ja Hanss090 er komt nog bij maar dat is een meer bescheiden hoeveelheid. :smiling:

PyroHans

Registered User
En jawel: alles is nu binnen! De kunststof box links bevat nog een partijtje van die singleshot mortiertjes en veiligheidsspul (o.a. lonten en brillen, niet van die vuurwerkbrillen maar eentje die voor slijpwerk wordt gebruikt voor meer bescherming van opzij).

Morgen als het donker wordt kan het beginnen, eerst het lichtere spul afsteken om er weer in te komen en dan de rest gaan uitpakken en klaarzetten! Veel plezier iedereen en een fijne (en veilige!) jaarwissel!

13123000_2709lr4800.jpg

Bovenaan