TV Uitzending 30 december 21.15 uur NPO 3

Moontan

Moderator
Medewerker
Aan de vooravond van de jaarwisseling duikt Lauren in een speciale, extra lange aflevering onder in de wereld van de vuurwerkfreaks.

Ze gaat op zoek naar de vraag wat al die voornamelijk mannelijke liefhebbers bezielt om jaarlijks voor gigantische bedragen de lucht in te schieten.
Welke oerdrift komt er los? Wat zijn de trends? Wat zijn de gevaren? En, hoe verleidelijk is het om de liefhebberij illegaal te beleven?

woensdag 30 december 21:15 NPO 3

http://www.avrotros.nl/lauren/item/AT_tx_news_1003/vuurwerk-30-december/

Moontan

Moderator
Medewerker
Vele liefhebbers zijn benaderd om mee te werken aan dit programma. Ik via via dus ook.
Ik heb nee gezegd, omdat ik ook al mee heb gewerkt aan het programma van Nan Rosens op 31 december.
En éénmaal vind ik eerlijk gezegd wel genoeg.

Anouk87

Registered User
Ik ben benieuwd naar deze uitzending. Ik was er op youtube ook al het 1 en ander over tegen gekomen in de comments. Ik weet in ieder geval dat Vuurvent eraan mee gewerkt heeft.

Dennis010

Registered User
Is ze in het echt ook zo een lekker kippetje? Er hebben toch een paar leden aan meegedaan.

Ik ben ook benaderd via Vuurvent. Ik doe er niet aan mee omdat ik het niet vertrouw. Vind je dat mokkel echt wat? Ik vind het echt een verschrikkelijk wijf met dr achterlijke haar. :sick:

DioR

Registered User
Ik ben ook benaderd via Vuurvent. Ik doe er niet aan mee omdat ik het niet vertrouw. Vind je dat mokkel echt wat? Ik vind het echt een verschrikkelijk wijf met dr achterlijke haar. :sick:

Dat was ongeveer ook mijn gedachte. Denk dat de 31e een wat meer inhoudelijker programma gaat worden dan alleen beelden van illegaal vuurwerk om kijkcijfers te trekken. Althans dat is mijn verwachting met Lauren. Ik heb het programma natuurlijk nog niet gezien en ga hem natuurlijk ook bekijken hoor! Ben benieuwd!

martino

Registered User
Mevrouw was vanmorgen aan de telefoon bij Ekdom op radio 2. Daar vertelde ze dat ze naar polen was geweest om allerlei grote bommen af te knallen en etalage poppen op te blazen alsof ze een 10 jarig jongetje was.....

PyroGuy

Registered User
Mevrouw was vanmorgen aan de telefoon bij Ekdom op radio 2. Daar vertelde ze dat ze naar polen was geweest om allerlei grote bommen af te knallen en etalage poppen op te blazen alsof ze een 10 jarig jongetje was.....

Heb ik ook gehoord inderdaad. Hoef ik het dus al niet meer te zien, kan wel weer raden welke kant het op gaat en dat is nou niet echt bevorderlijk voor het imago.

Poziloc

FPM Hangouderen
Was dit om te laten zien welke kracht het vuurwerk heeft ?
@ Vuurvent......weet jij misschien hier iets meer van ?
Of was jij niet bij deze opname ?

Tony

Administrator
Medewerker
Van de week zag ik de filmploeg en Lauren ook filmen bij de Kanonslag in Capelle aan den Ijssel.
Dus misschien worden er meerdere kanten van het vuurwerk belicht.

Z@P

Registered User
Grote bommen, polen en poppen opblazen?
ik hou mn hart vast. Hoop echt dat het een genuanceerd wordt gebracht.

Dennis010

Registered User
Was dit om te laten zien welke kracht het vuurwerk heeft ?
@ Vuurvent......weet jij misschien hier iets meer van ?
Of was jij niet bij deze opname ?

Ik heb een voorstukje hiervan gezien. Ze staan te filmen hou Vuurvent zo'n bom aan een pop aansteekt en weg rent. Je ziet de stukken in het donker rondvliegen.

Bovenaan