TV 02-01-2014 ; Nederland wereldkampioen vuurwerk

golden eye

Registered User
Dhr Pen, zo blij als een klein kind tijdens de prof show.
Tuurlijk super om een " vette" show te schieten, snap ook wel dat het bloed dan sneller gaat stomen.
MAAR, dat die *** zo langs het vuurwerk loopt, schande!! Voorbeeldfunctie, my ass!!!

Ik had al wel een reactie van Dieter op deze kwestie verwacht.

Als er ooit nog een reportage komt, dan graag het gedrag van de jeugd of andere afstekers uitzoeken. Daar ligt de oorzaak van de overlast!!

Golden Eye

Tony

Administrator
Medewerker
Dhr Pen, zo blij als een klein kind tijdens de prof show.
Tuurlijk super om een " vette" show te schieten, snap ook wel dat het bloed dan sneller gaat stomen.
MAAR, dat die *** zo langs het vuurwerk loopt, schande!! Voorbeeldfunctie, my ass!!!

Ik had al wel een reactie van Dieter op deze kwestie verwacht.

Als er ooit nog een reportage komt, dan graag het gedrag van de jeugd of andere afstekers uitzoeken. Daar ligt de oorzaak van de overlast!!

Golden Eye

Klein stukje naar boven en je ziet Dieter zijn reactie.

DioR

Registered User
Wie loopt er nou tussen het vuurwerk in een allochtonen jasje tijdens het afsteken van het vuurwerk. Het goede voorbeeld voor iemand die cursus gaf. Dit mag men van mij zelfs achteraf beboeten. Schande om zo het voorbeeld te geven voor de branche.

Hahaha.... ik zag het en dacht.. ik laat hier nou maar eens niks over zeggen. Bedankt voor het benoemen Dieter! haha

Bovenaan