TV 02-01-2014 ; Nederland wereldkampioen vuurwerk

Moontan

Moderator
Medewerker
TV 02-01-2014 ; Nederland wereldkampioen vuurwerk

Deze uitzending is te zien op 02 januari 2014 om 21:15 uur op Nederland 2.

De aflevering is hier te bekijken vanaf (ongeveer) 02 januari 2014 22:15 uur.
Nergens ter wereld wordt per inwoner zoveel vuurwerk afgestoken als in Nederland. Het illegale circuit is groot. En al jaren vallen er honderden gewonden tijdens de jaarwisseling. Waarom lukt het niet de criminele handel in zwaar vuurwerk te stoppen? Brandpunt Reporter onderzoekt de vuurwerkbranche. En wat blijkt: 14 jaar na de ramp in Enschede wordt wetgeving structureel overtreden

http://reporter.incontxt.nl/seizoenen/seizoen_2014/afleveringen/02-01-2014

DioR

Registered User
Wil deze reportage ook even zien. Ben benieuwd weer naar het oogpunt waar ze dit op doelen... Verbod, opheldering gevaren, of misschien wel iets tegen overheid oid.

shinji

Moderator
Medewerker
Aan de inleiding te zien wordt het weer 1 grote aanklacht tegen. Zie dit topic morgen al weer volstromen met ach en wee. Ik heb onderhand elke hoop op positieve berichtgeving verloren

Laatst bewerkt:

joszie

Zilveren Member
mocht iemand na de uitzending een link hebben om te streamen dan heel graag. Kan het zelf helaas niet kijken.

smilli

FPM Filmer
Goed om de importeurs is aan het word te horen, behalve die van S.E. dan.
Verder weer vrij vol met onzin en bangmakerij.

zone

Registered User
Werden wel een beetje tegen mekaar uitgespeeld de importeurs.
Verder weer veel van hetzelfde,ze hadden beter voorlichting kunnen geven in plaats van alle doemdocus afgelopen tijd.
Had denk ik meer geholpen,de media is nog het meest blij met Cobras

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Tenenkrommende reportage. Wanneer gaan ze eens diep in op het gedrag van de consument?

kingmokum

Banned
Als je niet hebt gekeken dan heb je ook niks gemist.

Volgende week is al het negatieve gedoe rondom vuurwerk weer uit het nieuws en gaat men over een ander onderwerp spijkers op laag water zoeken.

Op de 1 of andere manier gaat het vuurwerk gebeuren in nederland mij steeds meer tegen staan.

zone

Registered User
Over een jaar of tien,op oudejaar geen gedoe uitzoek/weer of afsteek stress.
oud filmpje op youtube kijken hoe het vroeger was en om half een naar bed.
of we zitten met een groepje op een duits vakantie park.

dieter

Registered User
Wie loopt er nou tussen het vuurwerk in een allochtonen jasje tijdens het afsteken van het vuurwerk. Het goede voorbeeld voor iemand die cursus gaf. Dit mag men van mij zelfs achteraf beboeten. Schande om zo het voorbeeld te geven voor de branche.

Bovenaan