Archief Turbo Circus

FPM ProductBOT

Registered User
633_Lesli_Turbo_Circus_new_2013_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Turbo Circus[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Lesli Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]633[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 19,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]20 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]12/4[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Deze ballrockets geven een angstaanjagend effect. 4 verschillende
effecten met burstknal.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 9/09/2013[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]
Movies

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

AWG

Registered User
Angstaanjagend effect? Waar moeten we zoal aan denken?

effecten??
pijl 1 hannibal lector die hersenen eet
pijl 2 freddy kruger die een pubertje kortwiekt
pijl 3 michael myers die een knap blond meisje lekprikt
pijl 4 arno bonte die een vuurwerkverbod voor elkaar krijgt.

sprinkhaan

Registered User
Angstaanjagend is als ze achter je aan komen vliegen.

Maar ik kan me voorstellen als je voor ieder vuurwerk artikel een pakkend verhaaltje moet verzinnen dat je het op een gegeven moment ook niet meer weet.

AWG

Registered User
Angstaanjagend is als ze achter je aan komen vliegen.

Maar ik kan me voorstellen als je voor ieder vuurwerk artikel een pakkend verhaaltje moet verzinnen dat je het op een gegeven moment ook niet meer weet.

klopt
al moet ik toegeven toen ik voor de allerallereerste keer een originele lichtgroene cruise-rocket afstak ik in eerste instantie best wel schrok van de belachelijk harde krijs die die dingen produceerden.
angstaanjagend niet zozeer maar ik schrok toch effe:hehe!:

magnolia

Registered User
effecten??
pijl 1 hannibal lector die hersenen eet
pijl 2 freddy kruger die een pubertje kortwiekt
pijl 3 michael myers die een knap blond meisje lekprikt
pijl 4 arno bonte die een vuurwerkverbod voor elkaar krijgt.

een hangjongere kortwieken kan soms heel goed zijn .
maar die laatste is het aller ergste :hehe!:

Bovenaan