tsunami69 vuurwerklijstje

tsunami69

Registered User
Vanmorgen mijn bestelling definitief gemaakt, keuze is gevallen op onderstaand lijstje.

1 ZINKPIJLEN 10 STUKS
1 CHINA SALUTE 100
1 GREAT WALL OF CHINA
1 SILVER SALUTE
2 WODKA BLUE
1 WEEPING WILLOWS
1 GORGEOUS

en uit duitsland moet er nog onderstaande bijkomen

helios casablanca
helios kapstadt
helios phoenix
helios toronto
helios monte carlo
helios reno
helios venzia
helios rio
helios sydney

weco alligator
weco dragonfire
weco uranus
weco firefighter
weco evil lights
weco pijlenpakket

Laatst bewerkt:

painkiller

Registered User
Mooi lijstje waar je een mooi showtje mee kan maken.
Haal er in Duitsland nog een paar Phoenix bij, kan je mooi combineren met je Wall of china!

tsunami69

Registered User
was ik maar zo rijk,
onderstaand wil ik nog uit duitsland erbij halen (zal ik ook nog in de startpost zetten)

helios casablanca
helios kapstadt
helios phoenix
helios toronto
helios monte carlo
helios reno
helios venzia
helios rio
helios sydney

weco alligator
weco dragonfire
weco uranus
weco firefighter
weco evil lights
weco pijlenpakket

tsunami69

Registered User
net terug van duitsland en viel tegen, was me te druk naar mijn zin en het bijvullen van de vakken schoot niet op, wel al wat gescoord

tsunami69

Registered User
net nog maar een keertje duitsland ingeweest, de grensland markt viel tegen, ook niks gekocht, bij de lidl nog wat ingeslagen.

@sprinkhaan, het nederlandse vuurwerk haal ik zaterdag op, anders wordt de directie een beetje nerveus van al dat vuurwerk

white thunder

Registered User
Hahahaha jij kon dr egt geen genoeg van krijgen:hehe!:.Het is ook kicken he vw kopen in een supermarkt:happy:,jij hebt een mooie stookdag gehad!

tsunami69

Registered User
nee, in 20 minuten sta ik bij de aldi op de stoep, in een uurtje rij ik op en neer naar de aldi en lidl en zit mijn kofferbak vol.
Mijn dochters (4 en 6) beginnen gelijk te zeuren dat ik moet gaan stoken als er vuurwerk in huis is dus dat helpt ook wel een beetje

Bovenaan