Treuno Ricasa 4

1marco1

Registered User
Vorig jaar hadden wij de Treuno Ricasa 4 en die waren echt master.

Nu is mijn vraag zijn de treuno no4 van de andere pyro shops te vergelijken met die van Ricasa?

ruben_3

Registered User
Die van Ricasa zijn wel erg goed vergeleken de rest. Je hebt ze ook van Platoon, Die zijn ook wel goed. verder zijn er in Spanje nog zat andere varianten te vinden. Maar die van Ricasa springen er wel bovenuit.

smilli

FPM Filmer
Zijn vergelijkbaar maar vind de kwaliteit van de Ricasa's beter, zijn inderdaad een heleboel verschillende maar ik zou het gewoon bij de Ricasa's houden.

maja

Registered User
Ga gewoon naar Rei del Sorrol op Calle Borruul 6 en haal daar de Champeon....zijn harder dan die van Ricasa

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Of haal de Trueno Especial van San Martin (5 euro per 10) bij Pyroshopping. Iets goedkoper dan de TR4 en volgens mij net zo hard.
Op aanraden van Maja ook maar eens de Champeon proberen al trekken ze daar ook wel eens soep van heb ik gehoord.

VvanVuurwerk

Registered User
Bij Pirocoet zijn ze ook te koop daar kosten ze 8,25 voor een doosje van 20 stuks.
Vorig jaar de Cheroki Nr4 van Platon gehad en die knallen toch ook zeker lekker. Welliswaar iets zachter dan Ricasa n04 maar de prijs is ook ets zachter 7,5 per 20 klappers.

Bovenaan