Gratuliere!!
J jawe Registered User 12 augustus 2012 #44 Van harte gefeliciteerd familie Gemmink met mrt de geboorte van jullie zoon en broertje. Laatst bewerkt: 12 augustus 2012
roelz Registered User 12 augustus 2012 #45 Van Harte, familie Gemmink! Nieuw leven, blijf het bewonderen.
D dieter Registered User 12 augustus 2012 #46 De familie Gemmink is weer uitgebreid met een klein leeuwtje. Vanuit het Loosdrechte van harte gefeliciteerd Dieter & Corine.
De familie Gemmink is weer uitgebreid met een klein leeuwtje. Vanuit het Loosdrechte van harte gefeliciteerd Dieter & Corine.
Vinnie FPM Kalender Beheer Medewerker 12 augustus 2012 #47 Fam Gemmink gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.
V VvanVuurwerk Registered User 12 augustus 2012 #48 Gefeliciteerd met de kleine en ik hoop dat ook mevrouw Gemmink het goed maakt.
Tony Administrator Medewerker 12 augustus 2012 #49 Iedereen bedankt voor de toffe felicitaties. Alles gaat lekker hier in huize Gemmink. De kleine maakt het goed en Mamma is helemaal top! Ik zal later deze dagen wat foto's van de spruit posten voor degene die dat leuk vinden om te zien. Nogmaals ontzettend bedankt vanuit ons gezinneke!
Iedereen bedankt voor de toffe felicitaties. Alles gaat lekker hier in huize Gemmink. De kleine maakt het goed en Mamma is helemaal top! Ik zal later deze dagen wat foto's van de spruit posten voor degene die dat leuk vinden om te zien. Nogmaals ontzettend bedankt vanuit ons gezinneke!
GMP82 Zilveren Member 12 augustus 2012 #50 Van harte gefeliciteerd Toon en Cindy!!! Twee jongens, gaaf man! Bij deze ook een warm welkom voor de jongste freak Veel plezier, geluk en gezondheid gewent voor jullie viertjes!
Van harte gefeliciteerd Toon en Cindy!!! Twee jongens, gaaf man! Bij deze ook een warm welkom voor de jongste freak Veel plezier, geluk en gezondheid gewent voor jullie viertjes!
B bob1 Registered User 12 augustus 2012 #51 Toon en Cindy gefeliciteerd met jullie jongste aanwinst. Een broertje voor de grote kleine man! Kunnen ze samen knallen...... Bob, Cora en de kids
Toon en Cindy gefeliciteerd met jullie jongste aanwinst. Een broertje voor de grote kleine man! Kunnen ze samen knallen...... Bob, Cora en de kids
D dmenrapstar Registered User 13 augustus 2012 #52 Van harte gefeliciteerd met jullie gezinsuitbreiding!
elmo FPM Moderator 13 augustus 2012 #53 Ben ik net even een weekendje naar de ardennen en hopla een nieuwe Gemmink. Fam. Gemmink proficiat met de geboorte van jullie zoon en broertje.
Ben ik net even een weekendje naar de ardennen en hopla een nieuwe Gemmink. Fam. Gemmink proficiat met de geboorte van jullie zoon en broertje.
K Kobajo FPM Filmer 13 augustus 2012 #54 Nogmaals gefeliciteerd en heel veel geluk en gezondheid toegewenst!
RNBakker Registered User 13 augustus 2012 #55 Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tony. Heel veel geluk met elkaar!!!
T toytoyboy Registered User 13 augustus 2012 #59 Beter te laat dan nooit, zie het vandaag pas, Ook vanuit leusden van hartelijk gefeliciteerd met jullie nieuwste aanwinst.
Beter te laat dan nooit, zie het vandaag pas, Ook vanuit leusden van hartelijk gefeliciteerd met jullie nieuwste aanwinst.
RoYvette FPM Filmer 14 augustus 2012 #60 Ook hier normaals van harte gefeliciteerd met je geboorte van jullie zoontje!! Geniet er samen van!