Tony in de METRO krant!

Fire-Freak

Registered User
Eindelijk eens een positief bericht. Mooi interview Tony :blink1:, een positief bericht uit de vuurwerkwereld is altijd goed.

Ik de afgelopen maand al meerdere berichten over vuurwerk gezien in de Metro, zonder negatieve toon. De Metro gaat de goede kant op!

vuurwerk14

Registered User
Goed bezig Toon eindelijk word het eens vanaf een andere kant bekeken. Altijd maar dat negatieve gedoe. Ook ben ik voorstander van legaliseren van belgische knallers, maar daar houd het ook op vind ik. Om even een voorbeeldje te noemen de titanium thunder van alpeco. Ik vind dit een geweldige knaller zeer veilig met lontje en vertraging en een zeer leuke knal. Ook die tip van jou vind ik erg belangrijk ik drink geen druppeltje alcohol van tevoren nooit doen. Als laatste aanmerking nog 1 ding kwa nederlandse cakes. De nederlandse cakes zijn indderdaad 1 van het meest veilige vuurwerk dat er is maar ook nederlands vuurwerk toont zo zon gebrekken. Er word gezegd dat 40% niet veilig is. Ik vind zelf dat nederlandse importeurs de potten zo moeten laten maken dat het een beetje lijkt op de potten van bijvoorbeeld weco. Onder deze schatjes zit een mooi karton systeempje. Dit zijn een paar kartonnen flapjes waardoor deze veel en veel steviger komt te staan. Toch Tony super hoor ben blij dat er eindelijk iets positiefs is ga zo door.

Bovenaan