• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Tomorrowland 2014 Vuurwerk

Volgens mij is dit geschoten door Dewico. Zowel afgelopen weekend als dit weekend.

Ziet er heel goed uit. Mooi spul. Zou dit graag ook bij Defqon zien.
Als je prof kunt gebruiken komt het zoveel beter over. Ik bekijk net de afsluiter van zwarte cross en dat is toch wel echt jammer dat het zo weinig indruk maakt.

Dan heeft Pyrofoor vast Dewico ingehuurd want die stonden daar ook te bouwen.

Het is momenteel topdrukte en om dan genoeg gekwalificeerd personeel bijelkaar te krijgen huurt men af en toe ook wat mensen van andere bedrijven in.

Is ook handig als je mensen uit België erbij hebt die met de lokale wetgeving bekend zijn lijkt me.

Back
Bovenaan