F
FPM Nieuwsbot
Guest
In deze thread kan je reageren op dit nieuws artikel: Toch nog dode door vuurwerk
Kunnen die domme eigen schuld dikke bult-berichten niet geweerd worden op het forum?
Zo simpel gedacht en respectloos. Als iemand een domme puber-actie of gewoon dom gedrag met vuurwerk met de dood moet bekopen dan is het kortzichtig en onvolwassen zomaar eigen schuld dikke bult te roepen.
Alsof diegene erop rekende dat het fout zou gaan. Als je met iets stoms bezig bent weet je dat altijd pas achteraf als het fout is gegaan. Op het moment zelf denk je dat je alles onder controle hebt.
Ook al is het iemands eigen schuld, zulke opmerkingen horen niet op een forum als dit vind ik.
Kunnen die domme eigen schuld dikke bult-berichten niet geweerd worden op het forum?
Zo simpel gedacht en respectloos. Als iemand een domme puber-actie of gewoon dom gedrag met vuurwerk met de dood moet bekopen dan is het kortzichtig en onvolwassen zomaar eigen schuld dikke bult te roepen.
Alsof diegene erop rekende dat het fout zou gaan. Als je met iets stoms bezig bent weet je dat altijd pas achteraf als het fout is gegaan. Op het moment zelf denk je dat je alles onder controle hebt.
Ook al is het iemands eigen schuld, zulke opmerkingen horen niet op een forum als dit vind ik.
Helemaal goed deze reaktie van Gorgel. Neemt niet weg dat dit de zoveelste waarschuwing is om "vuurwerk" maken over te laten aan mensen die er verstand van hebben
Fijn dat jij de enige bent die niet door fouten hoeft te leren en alles al op voorhand weet.
Denk niet dat je helemaal goed beseft dat je met mensen te maken hebt en mensen maken fouten en mensen zijn niet altijd even slim en mensen expirimenteren nou eenmaal graag tegen beter weten in, vooral op jonge leeftijd. Ooit van puberen en de verschijnselen daarvan gehoord?
En maak jij je dus druk over hoe het vuurwerk in het nieuws komt????? Jammer, zulke leden.
Toch mooi weer om te zien hoe iemand zich van zijn beste kant laat zien. Ik hoop voor jou iig dat je nooit iets ergs meemaakt want daar ben je duidelijk nog niet klaar voor.
Fijn dat jij de enige bent die niet door fouten hoeft te leren en alles al op voorhand weet.
Denk niet dat je helemaal goed beseft dat je met mensen te maken hebt en mensen maken fouten en mensen zijn niet altijd even slim en mensen expirimenteren nou eenmaal graag tegen beter weten in, vooral op jonge leeftijd.
dat je kruid niet moet aandrukken/persen
Duh... En Ja, Ook Ik Heb Vroeger (ik Ben Nu 30) Gepield Met Vw En Al Het Nodige Meegemaakt, Ik Maakte Vroeger Ook Bommetjes (kruid In Pennen Stoppen), Maar Dan Wist Ik Wel Degelijk Wat Ik Aan Het Doen Was, Ik Bedoel, Ik Was Me Er Wel Degelijk Van Bewust Dat Ik Iets Aan Het Doen Was Wat Ook Mis Kon Gaan....ik Wist Toen Al Dat Je Kruid Niet Moet Aandrukken/persen En Dat Je Een Juiste Vertrager Erop Moet Maken
Jesus Christus Zeg .... Lekker Zeg Zulke Leden Die Niet Eens Weten Waar Ze Het Over Hebben...en Medelijden Hebben Met De Zogenaamde Vuurwerk Slachtoffers (wat Hun Eigen Schuld Is) .... Pffff