Toch nieuwjaarsfeest in Rotterdam

jetztgehtslos

Registered
Zo. Valt mee dat Aboutaleb nog geen avondklok in wil voeren.
Gelukkig kan dit feest doorgaan zeg! Nu hoef ik geen vuurwerk aan te schaffen, joepie!
Abou, bedankt!

rocketeer

Registered User
Het zal mij benieuwen hoeveel kapiteins zich hebben aangemeld om te komen helpen met opbouwen dit jaar, daar er zoveel mensen waren die het vorigjaar beter konden.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Het zal mij benieuwen hoeveel kapiteins zich hebben aangemeld om te komen helpen met opbouwen dit jaar, daar er zoveel mensen waren die het vorig jaar beter konden.

Zoals altijd staan de beste stuurlui aan wal.
eens kijken of dreamfireworks iets gaat doen met de tips van vorig jaar.
(als het maar geen salvo's schieten word) !!!!!
ik gaat de beelden volgen van de televisie en anders later op het internet.
in ieder geval succes de komende dagen.

henk39

Registered User
Het zal mij benieuwen hoeveel kapiteins zich hebben aangemeld om te komen helpen met opbouwen dit jaar, daar er zoveel mensen waren die het vorigjaar beter konden.

Dat is gel*l, lees de theard maar na van vorig jaar, heeft niks te maken met beter weten, maar een mening wat ze er wel of niet van vonden, ik dacht dat dat toch mag? is een forum voor, beetje kortzichtig, en @ Vinnie, heb jouw ook wel eens anders horen praten :amuse:, maar goed tijden veranderen soms.

T-sec

Registered User
Iedereen zal uiteindelijk echt wel hopen dat het een mooi vuurwerk mag worden waarmee Rotterdam internationaal op de kaart zal staan.
De mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn, zullen hier vast alles binnen hun capaciteiten aan doen om dit te bewerkstelligen.

Ik zit in ieder geval om 0:00 uur klaar met mijn Champoepel voor de T.V.

Son-T

Registered User

Alsof de bouwers de show bepalen??? Jij weet toch ook als geen ander dat dat het werk is van het bedrijf .En met dat budget wat Rotterdam kwijt is ,mag je gewoon een goede show verwachten.:blink1:

fritspen

Registered User
Alsof de bouwers de show bepalen??? Jij weet toch ook als geen ander dat dat het werk is van het bedrijf .En met dat budget wat Rotterdam kwijt is ,mag je gewoon een goede show verwachten.:blink1:

Beste Mensen,

Wie van jullie weet het budget en wie van jullie weet de wensen van de opdrachtgever???
Wie betaald, bepaalt toch?

Met vriendelijke groet,

Jolanda Pen
Dream Fireworks

Laatst bewerkt:

Son-T

Registered User
Wat de wensen van de opdrachtgever zijn weet ik niet precies .
Weel wel dat je met dit budget wat je krijgt een mooie en grote show neer kan zetten .

Tony

Administrator
Medewerker
Kwa vuurwerk vind ik dat er genoeg geschoten werd. Ik zou alleen meer naar een finale toe werken. Nu leek alles 1 grote salvo en de finale was niet anders. Ik zelf ben me eigen aan het bevuilen met zwart poeder dus ik ben er niet bij maar zal het wel weer opnemen om 's nachts te checken.

Wens DreamFireworks weer veel succes!
Laat Rotterdam op zijn grondvesten schudden!

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Toch denk ik dat de opdrachtgever weinig wensen heeft.
max 10 minuten en de rest laat ie over aan de mensen die er verstand van hebben. Ik neem aan dat Dream fireworks een soort verkoop praatje heeft van dit is mooi en als we dit doen en als we dat doen. bepaalde ideeen uitwisselen.
over budgetten gesproken afgelopen jaar was het toch 40.000 euro en het jaar daar voor 30.000 euro.
( dit jaar sponsoor ik weer mee, voor de bekeuringen die ik heb gekregen voor het fout parkeren in Rotje knor )

Laatst bewerkt:

T-sec

Registered User
Zojuist de show nog eens terug gezien op Youtube en nog steeds niks mis mee.
Er ging soms bijna te veel tegelijk de lucht in, maar op thema, dus goede beelden.
Helaas is het geluid altijd gissen, dan moet je eigenlijk ter plekke meemaken.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Zojuist de show nog eens terug gezien op Youtube en nog steeds niks mis mee.
Er ging soms bijna te veel tegelijk de lucht in, maar op thema, dus goede beelden.
Helaas is het geluid altijd gissen, dan moet je eigenlijk ter plekke meemaken.

Ben wel benieuwd naar (goede) beelden van deze show!

T-sec

Registered User
Hopelijk is er iemand aanwezig geweest met een goede camare op statief, want alle Youtube beelden zijn gedeeltes van de show en vaak ook nog opgenomen met een telefoon-camera.

Iemand eventueel links in de aanbieding naar goede (HD) films?

Bovenaan