martijnmartens
Registered User
Pfff wordt een beetje doodmoe van die nietszeggende reacties van je doncorleone37!!!!
Volgens mij zijn het titanium thunder's
Pfff wordt een beetje doodmoe van die nietszeggende reacties van je doncorleone37!!!!
Heb je een linkje naar die post? Heb namelijk een beetje het idee dat je dit uit je dikke duim aan het zuigen bent, ik lees het namelijk nergens terug op AVP. En zoveel is er nog niet over deze nitraat geschreven dus het zou wel makkelijk terug te vinden moeten zijn..Op AVP heeft iemand de titanium thunder afgestoken en met een TT vergeleken. Hij vond deze even hard knallen als een TT en dit met de helft van het poedergewicht.
volgens mij zijn het gewoon NT's van vorige jaren met een kleinere kruid inhoud.
ik heb de 2006 NT van alpeco al in het echt gehoord en ze vielen zwaar tegen
en omdat neppie zij dat ze ongeveer hetzelfde zijn kan ik er niet enthousiast over worden.
maar je hebt gelijk, eerst maar even afwachten totdat iemand ze heeft gekocht en getest
wat ik alleen nog steeds niet snap is waarom er steeds knallers van 0,8 en 0,9 binnen komen,terwijl er tot 2 gram in mag zitten voor particulieren.
Alle knallers met tussen 1 en 2 gram met een maximale innerverpakking van 10 gram, vallen in klasse 1.3G.
Knallers met meer dan 2 gram vallen in categorie 1.1G.
Snap dat niet helemaal, want TT's ( 1.6 gram per stuk en een innerverpakking van 20x1.6=32 gram ) vallen ook gewoon onder 1.4G.even een quote van xavier:
Snap dat niet helemaal, want TT's ( 1.6 gram per stuk en een innerverpakking van 20x1.6=32 gram ) vallen ook gewoon onder 1.4G.