titanium thunder nitraat

BMW-freaky

Registered User
Op AVP heeft iemand de titanium thunder afgestoken en met een TT vergeleken. Hij vond deze even hard knallen als een TT en dit met de helft van het poedergewicht.
Heb je een linkje naar die post? Heb namelijk een beetje het idee dat je dit uit je dikke duim aan het zuigen bent, ik lees het namelijk nergens terug op AVP. En zoveel is er nog niet over deze nitraat geschreven dus het zou wel makkelijk terug te vinden moeten zijn..

xavier

Registered User
Op AVP in topic Titanium thunder vertelt "Yosemite Sam" dat de knal goed vergelijkbaar is als de thumping thunder. Hij had vorig jaar thumping thunders en dit jaar heeft hij een titanium thunder getest. Volgens hem zijn ze vergelijkbaar.

Son-T

Registered User
volgens mij zijn het gewoon NT's van vorige jaren met een kleinere kruid inhoud.

ALs je nu een de moeite had genomen om de foto te bekijken,dan
had je kunnen zien dat het om de de Nitraat thunder gaat
Kijk voortaan eens wat je post en zet niet zomaar klakkeloos wat neer omdat je denkt(je bent tenslotte al 17) dat je het weet !(no)

The Cigarman

Moderator
Medewerker
ik heb de 2006 NT van alpeco al in het echt gehoord en ze vielen zwaar tegen
en omdat neppie zij dat ze ongeveer hetzelfde zijn kan ik er niet enthousiast over worden.
maar je hebt gelijk, eerst maar even afwachten totdat iemand ze heeft gekocht en getest

Niet te geloven he fijne vriend.
Eerst kom je met een post, dat deze nitraten waardeloos zijn.
Die verwijderd ik, omdat je nooit deze nitraten hebt kunnen testen.

Maar meneer post het gewoon weer opnieuw.
Denk even na, voordat je weer post.
Je post weinig nuttige dingen.

Maar ontopic weer.

nitraat love

Registered User
Hallo,
Ik hoor een hoop meningen over de titanium thunder nitraat,sommigen vinden hem slecht en sommigen goed.
Als ze zo hard gaan als een TT dan moeten we er blij mee zijn, want dan valt de prijs erg mee!
Maar als iemand is een filmpje zou maken zouden we misschien een betere schatting kunnen maken van hoe de titanium thunder nitraat knalt.
Ik hoop dat iemand snel een filmpje kan posten,
Alvast bedankt.

Met Vriendelijke Groet Nitraat Love.

--sjon beton--

Registered User
wat ik alleen nog steeds niet snap is waarom er steeds knallers van 0,8 en 0,9 binnen komen,terwijl er tot 2 gram in mag zitten voor particulieren.

3307

Registered User
Dus alle knallers van tussen de 1 en 2 gram die nu nog onder feestvuurwerk vallen.. zullen straks verdwijnen?

I love firework

Registered User
Beste allemaal,
Als jullie nou allemaal eens meteen goed lezen:

Vanaf vandaag, 29/11, verkopen wij de NIEUWE nitraat. Deze "Titanium Thunder 1308" is gemaakt volgens een totaal nieuw procedé en is de hardste knal die momenteel is toegelaten voor particuliere klanten. De vraag naar dit artikel is enorm. Wees dus op tijd voor uw bestelling ! Het artikel heeft als bestelnummer 1213.

totaal nieuw procedé

Zullen we eerst gewoon kijken wat hij doet en daarna pas commetaar geven.
ik krijg ze zondag. zal even posten wat ik er van vind.
Gr

xavier

Registered User
Titanium thunder nitraat komt met zijn 0.8 gram aan de dB limiet van 153dB.
Gemiddelde dB van 3 stalen is 150,7 dB. We zullen wel binnenkort te horen krijgen of deze bij de TT aanleund of niet. In ieder geval is 150.7dB niet slecht voor een 0.8 grams knaller.

TerrorCees

Registered User
beide nitraten van alpeco vind ik even hard knallen....
je kan beter een doosje pirat special kopen want die vind ik minimaal net zo hard knallen....
die ricasa No4 zijn toch zeker het beste / hardste bij alpeco

ik vind het trouwens wel raar dat op het doosje van de "Nitrate Thunder version 2006" staat dat er 2.0 grammes inzit (SAS) en als je op het etiket kijkt van de nitraat zelf dan staat er 0.9 grammes(SAS)dat vind ik wel een beetje misleidend, mja volgend jaar koop ik ze zeker niet meer.
Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen.
gr cees

goof

Registered User
hierbij ook mijn mening:

Op de doos van de Nitrate Thunder 2006 staat inderdaad 2 gram maar als je dan het pakje in de doos open maakt en dit etiket leest staat er 0,8 gram.

Ik zelf vind de knal opzich wel mee vallen.

Er zit een leuke druk achter maar echt super kan ik ze niet noemen.

De afgelopen jaren waren deze nitraten beter. Maar ik snap zelf ook dat dit ook beetje te maken heeft met de wetgeving van Belgie dat deze knallers achteruit gegaan zijn.

Ik zelf zou wel eens willen weten wat er nou precies voor verschil zit tussen de Nitrate Thunder 2006 en de Titanium Nitraat?

Als iemand mij dit ff kan vertellen zou ik dit graag horen van jullie.

De groeten,

Goof

xavier

Registered User
Verschil tussen titanium thunder en nitrate thunder 2006

Titanium thunder is reeds gekeurd als feestvuurwerk.
Nitrate thunder moet nog gekeurd worden.

Bovenaan