tips/vragen/advies show projecten 2024-2025

joszie

Zilveren Member
Mooie fonteinen voor een 19 uur fonteinenshowtje voor kinderen.
Adressen waar ik kom: kuiper koekange, valk Nijverdal en alles daar tussenin.
Roept u maar

Knettermans

Bronzen Member
Roept u maar
De open deur: even de grens over wippen en een bosje Bugano's bij elkaar rapen in de supermarkt. De mooiste fonteinen en nog voor een prettig prijsje ook.
Bengaaltjes en strobo's doen het altijd leuk.
Verder doen de fonteinen met stevige crackling het ook altijd goed zoals de Manfai 888 en 999 (leuke prijzen ook) of de Crackling Crystal / Snow Crystal.

Knettermans

Bronzen Member
En ga 28 en 29 december niet s' morgens vroeg. Een paar uur voor sluitingstijd is het veel rustiger.
Dan moet je wel een beetje geluk hebben met de regio waar je bent. Ik heb vorig jaar op de 28e vanaf halverwege de ochtend tot ver in de middag met de grootste moeite zo'n 15 stuks bij elkaar kunnen schrapen na even zoveel supermarkten bezocht te hebben. Het idee was om er genoeg voor een paar jaar mee te nemen aangezien ik alleen maar voor de fonteinen ga maar dat zat er dus niet in. Het lijkt er op dat ze ook in DE aan populariteit gewonnen hebben aangezien er nog genoeg van die pruttel cakes lagen maar dus nauwelijks Bugano's. Ik was in de regio Moers, was expres al wat verder de grens over gegaan, waar het dus hopeloos was. Het schijnt dat het in de regio Kranenburg beter was.

firewire

Registered User
Roept u maar
Bij Kuiper:

Red Lantern Fountain
Turbo Fountain
Fountain 888
Popcorn Fountain
Titanium Volcanos
Monster Fountain
Toverfontein Assorti
Jumping Jelly Beans
Familie Juweel
Orcs

joszie

Zilveren Member
Dank allen! Ik ga er wat moois an maken.
Bugano's van over de gens gaat hopenlijk lukken. Had ze vorig jaar nog wel

firewire

Registered User
Mja, maar daarvoor moet ik dieper duitsland in. Net over de grens genoeg aldi's
En het is tenslotte maar voor kinderen zoals je aangaf in post # 3, dus nergens voor nodig om Duitsland in te gaan als je prima spul in NL kan halen.
(Of er moeten echte freaks tussen die kinderen zitten natuurlijk.😎)

Bovenaan