Mooie fonteinen voor een 19 uur fonteinenshowtje voor kinderen.
Adressen waar ik kom: kuiper koekange, valk Nijverdal en alles daar tussenin.
Roept u maar
De open deur: even de grens over wippen en een bosje Bugano's bij elkaar rapen in de supermarkt. De mooiste fonteinen en nog voor een prettig prijsje ook.Mooie fonteinen voor een 19 uur fonteinenshowtje voor kinderen.
Roept u maar
En ga 28 en 29 december niet s' morgens vroeg. Een paar uur voor sluitingstijd is het veel rustiger.De open deur: even de grens over wippen en een bosje Bugano's bij elkaar rapen in de supermarkt. De mooiste fonteinen en nog voor een prettig prijsje ook.
Dan moet je wel een beetje geluk hebben met de regio waar je bent. Ik heb vorig jaar op de 28e vanaf halverwege de ochtend tot ver in de middag met de grootste moeite zo'n 15 stuks bij elkaar kunnen schrapen na even zoveel supermarkten bezocht te hebben. Het idee was om er genoeg voor een paar jaar mee te nemen aangezien ik alleen maar voor de fonteinen ga maar dat zat er dus niet in. Het lijkt er op dat ze ook in DE aan populariteit gewonnen hebben aangezien er nog genoeg van die pruttel cakes lagen maar dus nauwelijks Bugano's. Ik was in de regio Moers, was expres al wat verder de grens over gegaan, waar het dus hopeloos was. Het schijnt dat het in de regio Kranenburg beter was.En ga 28 en 29 december niet s' morgens vroeg. Een paar uur voor sluitingstijd is het veel rustiger.
Bij Kuiper:Mooie fonteinen voor een 19 uur fonteinenshowtje voor kinderen.
Roept u maar
Dan zou ik toch een “ kwaliteit winkel” opzoeken in de buurt die funke fonteinen verkoopt.Dank allen! Ik ga er wat moois an maken.
Bugano's van over de gens gaat hopenlijk lukken. Had ze vorig jaar nog wel
En het is tenslotte maar voor kinderen zoals je aangaf in post # 3, dus nergens voor nodig om Duitsland in te gaan als je prima spul in NL kan halen.Mja, maar daarvoor moet ik dieper duitsland in. Net over de grens genoeg aldi's