Time To say Goodbye 2011

stefantvs

Administrator
Medewerker
Zo het was me een jaartje zeg.... Vuurwerk vuurwerk en nog eens vuurwerk.
Zowel positief als negatief zo erg zelfs dat ik 4 maanden zonder vuurwerk heb moeten leven, geen shows,forums,demo`s,films of wat dan ook. Maar ook juist erg veel bezig geweest met vuurwerk.

Zo heb ik afgelopen jaar 28 shows bezocht, heb daardoor zo beetje heel Nederland gezien, Daarvoor mijn dank aan TORRR,Knoerdo_ztm, en nog iemand (karel)maar die is geen lid hier.

Dit jaar ben ik me steeds meer met vuurwerk gaan bezighouden
-Demo`s bezoeken
-Shows door heel Nederland en buitenland
-Lesli Opendag
-Gbv-weco product demo
-Helpen met bouwen en schieten van shows
-Films maken en bewerken.
en ga zo nog maar even door, waar het vroeger iets was wat me alleen bezighield rond oud en nieuw, is het nu iets waar ik dagelijks mee bezig ben.

Een aantal mensen die ik persoonlijk wil bedanken.

Torrr, waar hij een 2 jaar geleden nog een totaal onbekende was voor mij, is hij nu een goede vriend geworden, dit niet alleen op vuurwerk gebied maar gewoon alles , je weet wel wat ik bedoel :wink:! Torrr Thanks !!

Tevens ben ik sinds dit jaar ook gaan filmen voor FPM, daarvoor mijn dank aan Tony ! Erg mooi om te zien dat je films/werk gewaardeerd wordt, en ik dus nu via hun mijn films op internet mag zetten.

Katan Vuurwerk Ronny en mike
Zonder jullie had ik nooit de kans gehad, die ik nu wel heb gekregen !
Het mee helpen met het bouwen van shows ! iets wat een jaar geleden voor mij nog onmogelijk leek, is nu dus wel gelukt ! Daarvoor mijn dank !

Iedereen alvast hele prettige feestdagen gewenst en natuurlijk een gelukkig nieuw jaar.

Tot 2012 waar ik natuurlijk weer jullie ga verblijden met mooie vuurwerkbeelden :D

Hierbij een filmpje die mooi bij dit topic past.

Gr stefan

smilli

FPM Filmer
Zo stefan jij hebt een mooi jaar achter de rug zo te zien, video is echt mooi geworden zeg mijn complimeten hoor!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Kon je nou echt geen ander nummer gebruiken:crying:

Ondanks het nummer wel een gaaf filmpje man, bedankt!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Schrok van het Time to say goodbye topic titel.

Erg mooi filmpje.

Fijne feestdagen!

gietjo

Registered User
Bij de members die al wat jaartjes lid zijn, zal een mindere leuke ervaring naar boven komen door de keuze van het nummer. zoals hierboven ook al zachtjes werd gezegt, maar dat neemt niet weg dat je dit prachtig hebt gedaan.

thnx!!!

stef

Member
Mischien wist hij niet dat dit nummer ook gebruikt was bij het einde van FPM.
Gelukkig kwam FPM terug, EN HOE!!!
Wat betreft dit filmpje, idd, de muziek doet mij ook schrikken, maar ik heb er wel van genoten zoals hij het gedaan heeft.
TOP MAN, GA ZO DOOR.

Stef

GMP82

Zilveren Member
Tja dat nummer zal tot in lengte van dagen een gemengd gevoel geven bij FPM-ers. Al blijft het een onwijs mooi nummer.

Mooie film Stefan!

Tony

Administrator
Medewerker
Zullen we even de geschiedenis vergeten en Stefan bedanken voor zijn film?
Anders lijkt het net of hij iets verkeerds heeft gedaan.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Thanks iedereen voor de leuke reacties, en excusses voor de mensen die het nummer niet helemaal gepast vinden, of er slechte nare herinneringen aan hebben, dit was natuurlijk niet mijn bedoeling met dit filmpje, en zal dus ook niet meer worden gebruikt in de toekomst.

Zoals ook in de begin post is aangegeven, wil ik tony bedanken ! Dit omdat hij mij heeft gevraagd om voor deze mooie site te mogen filmen ! top goos, thanks !

Bovenaan