Tilburg

stefantvs

Administrator
Medewerker
Datum: 26-07-2015
Plaats: Tilburg
Tijd: 22:00 / 23:00
Wie: Katan
Waarom : Kermis.

R

Ronny Vos

Guest
Stefan,

2051....ben je begaafd dat je zover kunt kijken in je glazenbol?

stefantvs

Administrator
Medewerker
als er niets veranderd schieten jullie die op de 23ste :hehe!: nog maar 46 jaar te gaan en dan weten we het :)

Thanks heb het aangepast.

stefantvs

Administrator
Medewerker
miss zondag hier ff kijken :)

Nog andere freak die hier te vinden zijn ?

ff wat foto`s van 3 jaar terug :)

1082028_523020921107487_1170476474_o.jpg

1008816_523020947774151_867725896_o.jpg

1078721_523020881107491_1792919334_o.jpg

thunderboy

Registered User
Momenteel zijn het gezellige dagen hier in Tilburg.
De kermis draait goed en ik hoop dan ook op een leuke afsluiter.

Elk jaar zie je dat het showtje beter en beter wordt, Katan weet precies wat de Tilburgers graag zien en dat is onder meer een heftig einde.
Ook afgelopen jaar was er nog een heerlijk "toetje" , ben benieuwd wat ze dit jaar gaan doen.

Katan, succes.

Pyro Mike

Registered User
Momenteel zijn het gezellige dagen hier in Tilburg.
De kermis draait goed en ik hoop dan ook op een leuke afsluiter.

Elk jaar zie je dat het showtje beter en beter wordt, Katan weet precies wat de Tilburgers graag zien en dat is onder meer een heftig einde.
Ook afgelopen jaar was er nog een heerlijk "toetje" , ben benieuwd wat ze dit jaar gaan doen.

Katan, succes.

Thanks, mijn gevoel zegt dat dat einde goed komt... :yaeh am not durnk:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Vanavond een leuke show gezien. Niet mijn muziek, maar wel leuk vuurwerk.
Candle barrages mogen wel iets minder ingezet worden, of in elk geval schuin gezet worden, maar het was sowieso aardig proppen op het kleine pontonnetje. Daarom ook de crosette-pot die tegen de truss ging af en toe?
Mooie mines met saluutjes en zelfs een shell (double ring) op 't eind. Mooi product in T1 of T2!

Laatst bewerkt:

thunderboy

Registered User
Ik vond het ook een vermakelijke show !
De stijgende lijn zet zich nog steeds voort, ook deze keer was het weer (ondanks de regen) genieten in de Piushaven.
Vond de vele shapes wel vet om te zien, lekkere muziek erbij met een duistere stem, en een finale met geweldige dreunen maakte het weer helemaal compleet.

Uiteraard heb ik weer gefilmd, maar deze keer met een gare SD aardappel. Dus verwacht er niet teveel van :TT TT:

Katan bedankt !

Bovenaan