Tilburg

raymondgreat

Registered User
probeer je nu je eigen film te promoten.
Zon super eind was het nou ook weer niet.
Wat er tussendoor kwam (mines) dat zou leuk zijn
voor een finale.

thunderboy

Registered User
probeer je nu je eigen film te promoten.

Waarvoor zou ik mijn film willen promoten:push: Ik zeg alleen, naar mijn mening zat er wel degelijk een finale in deze show. Ik zie al aan je foto's dat jij aan de overkant heb gestaan, je zal dus wel een ander beeld hebben gehad dan wij.
En wij vonden het allemaal wel een supereinde.

Chrissie81

Registered User
Aan die foto van de boot te zien stond je aan dezelfde kant als ik. Tenzij je daar 'savonds niet hebt gestaan.

Ik heb ook wel degelijk een finale kunnen ontdekken hoor:toung:

Hoop van die rooie mines met knal en rode crossettes geloof ik, en genoeg candles tegelijk. Vond het vrij heftig voor in een binnenstad.

Maar ben erg benieuwd naar je film, ben zelf te lui geweest om te filmen:blink1:

:idea:

Gys_013

Registered User
Geen finale?
Heb je naar t water staan kijken ofzo
er was wel degelijk een finale en een redelijk harde finale ook nog!
Wat een lekker showtje en dat in mn eigen buurt :)
Zie de films binnenkort wel verschijnen!

Flower Thunder

Registered User
Thunderboy jij ook bedankt voor het filmpje van Tilburg!!:amuse:

Het doet mij ook een plezier te horen hoe enthousiast jij/jullie waren !! Top !!
Daar doen we het voor !!

Maar ik verzeker je: op dat schip ( een containerboot met in het ruim 1 laag LEGE dichte containers.......daar ging het wel 10 x zo hard tekeer!!:nuts::nuts:
Alles weerklonk wel 3x en bulderde en weerkaatste tegen en tussen de opstaande wanden.

En dat met kaarsen en consumentenvuurwerk !!:blink:

En dan zie in alle filmpjes nog niet eens alle kleuren echt goed, allen de echt felle.

Volgens mij werd er ook wel professioneel vuurwerk geschoten of zit ik er nu naast ??

Was een top show :D(H)
Volgend jaar ben ik er alicht ook bij :D

Bovenaan