• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Tilburg

probeer je nu je eigen film te promoten.
Zon super eind was het nou ook weer niet.
Wat er tussendoor kwam (mines) dat zou leuk zijn
voor een finale.

probeer je nu je eigen film te promoten.

Waarvoor zou ik mijn film willen promoten:push: Ik zeg alleen, naar mijn mening zat er wel degelijk een finale in deze show. Ik zie al aan je foto's dat jij aan de overkant heb gestaan, je zal dus wel een ander beeld hebben gehad dan wij.
En wij vonden het allemaal wel een supereinde.

Aan die foto van de boot te zien stond je aan dezelfde kant als ik. Tenzij je daar 'savonds niet hebt gestaan.

Ik heb ook wel degelijk een finale kunnen ontdekken hoor:toung:

Hoop van die rooie mines met knal en rode crossettes geloof ik, en genoeg candles tegelijk. Vond het vrij heftig voor in een binnenstad.

Maar ben erg benieuwd naar je film, ben zelf te lui geweest om te filmen:blink1:

:idea:

Geen finale?
Heb je naar t water staan kijken ofzo
er was wel degelijk een finale en een redelijk harde finale ook nog!
Wat een lekker showtje en dat in mn eigen buurt :)
Zie de films binnenkort wel verschijnen!

Thunderboy jij ook bedankt voor het filmpje van Tilburg!!:amuse:

Het doet mij ook een plezier te horen hoe enthousiast jij/jullie waren !! Top !!
Daar doen we het voor !!

Maar ik verzeker je: op dat schip ( een containerboot met in het ruim 1 laag LEGE dichte containers.......daar ging het wel 10 x zo hard tekeer!!:nuts::nuts:
Alles weerklonk wel 3x en bulderde en weerkaatste tegen en tussen de opstaande wanden.

En dat met kaarsen en consumentenvuurwerk !!:blink:

En dan zie in alle filmpjes nog niet eens alle kleuren echt goed, allen de echt felle.

Back
Bovenaan