Tilburg

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
29 JULI 2007 vuurwerk te Tilburg

plaats : Tilburg
Provincie : Noord Braband
wie : katan
wat : consumenten en prof vuurwerk
waar : haven
tyd : 23.00 uur

temp_top_01.jpg

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Orgineel bericht van : thunderboy

Begrafenis en vuurwerk
Begrafenis van de Tilburgse Kermis en afsluiting met groots vuurwerk in de Piushaven vanaf 22.30 uur.

Het vuurwerk wordt verzorgd door Katan Vuurwerk.

bron: http://www.tilburgsekermis.com
--------------------------------------------------------------------

Vorig jaar was dit zeker een leuke show. Ik kan me nog herinneren, dat ondanks dat er wat potten in de fik vlogen, deze schieters toch gewoon "cool" hun werk bleven doen. Er zat genoeg variatie in, met veel fluitpotten, prima tempootje , geen moment saai om naar te kijken. De lokatie, de haven is niet zo gek groot. Dus hier een tip, kom op tijd, want zodra de kermis is afgelopen, komt er een stoet van duizenden mensen richting haven gestormd. Verder zijn er veel wegen afgesloten in de stad, mijd het centrum zoveel mogelijk met de auto:blink1:

Ben benieuwd wat het dit jaar gaat worden, hopelijk krijgen we weer een goede show, en gezellige kermis hier,

Groeten TB

bob22

Registered User
Ik ben hier twee jaar geleden geweest. Het vuurwerk was toen even dramatisch als het weer. De kermis is wel top! Vuurwerk kan waarschijnlijk niet al te zwaar zijn gezien de locatie.

Laatst bewerkt door een moderator:

Chrissie81

Registered User
Vorig jaar was dit een leuke show hoor vond ik!

Grote verbetering ten opzichte van de show die jij hebt gezien 2 jaar geleden.

Ik ben er zondag in ieder geval weer bij.

:idea:

dabomb87

Registered User
Ben vanavond is wezen kijken, maar ik vond het toch een zeer geslaagde show. Je zat er lekker dicht op en idd genoeg variatie. Ook deze keer weer een paar potten die op de boot ontplofte, maar dat waren er maar 2 of 3. Verder genoeg brokstukjes tegen me aangekregen.

Denk dat ik er volgend jaar toch weer bij ben

Laatst bewerkt:

thunderboy

Registered User
Het was weer smullen in ons stadje, er werd echt gas gegeven door de mannen van Katan, heerlijk gewoon:nuts:
Dit jaar had ik ervoor gekozen om eens aan de andere kant van het water te gaan staan, en hier heb ik geen spijt van gehad zeg. Wij hadden een prima plek recht voor de boot, en die lag echt super de super dichtbij.
De show begon met een aantal matten, en het gekke was dat zelfs op de kade (tussen het publiek?) ook een aantal matten begon te knallen, zeer apart. Daarna ging het gelijk helemaal los op die boot, jezus, volgens mij stond heel dat schip echt ramvol met potten.
Het tempo bleef er lekker in, het was net een mini-oorlog. Van een opbouw was eigenlijk geen sprake, en toen het net leek of het niet harder kon, werden er ook nog heerlijke shells boven geknald. Hoppa, dikke mines eronder, daarboven een wolk van allerlei potten, en daarboven shells geschoten in V-shape:bigsmile:
Ook de potten met de spinning tails/blue peony vond ik zeer goed, en iedere keer echt veel potten tegelijk, van 3 locaties op het schip.
De finale moest nog komen, maar voor mij was de hele show 1 grote finale.
En jawel hoor, de finale was helemaal knetterhard. Zoveel cakes tegelijk, dikke crackling wolken, gewoon full sky, heerlijk.
Met pijn in mijn schouders van het filmen, zijn we met een te gek gevoel terug naar huis gegaan,

Katan bedankt, ik vond het een topshow hoor, heerlijk zoals jullie gas kunnen geven, hahah

Groeten T.B.:blink1:

thundergirl

Registered User
Was zeker de moeite waard, heb elke seconde genoten.

Het rook heerlijk naar kruit, knalde geweldig en had zeer mooie kleurrijke effecten, continue.

Vergeleken met vorig jaar was dit echt top'.

groetjes thundergirl

thunderboy

Registered User
Ja, ik heb heel de show gefilmd, ongeveer 15 minuten, maar het probleem is dat de film 822 MB is. Moet even rondvragen, of iemand kan hosten.

Tony

Administrator
Medewerker
Ja, ik heb heel de show gefilmd, ongeveer 15 minuten, maar het probleem is dat de film 822 MB is. Moet even rondvragen, of iemand kan hosten.

822 MB ??? Man gooi hem door Pinnacle studio en maak er max 160mb van. Dan heb je dezelfde kwaliteit films als die wij hosten...Als je zover bent wil ik hem wel voor je op de server gooien.

Chrissie81

Registered User
Zeker weer een goeie show ja!

Continu volle lucht zoals TB aangeeft ja, goed hoor..stond er ook lekker dicht op, kreeg geregeld van alles tegen me aan..En die spinning met blue peony's die jij bedoelt TB dat is de Goldrush van Lidu. Lekker effect met paar tegelijk ja :)

Heb het ook gefilmd, maar heb hetzelfde probleem, bijna 1gigabyte is het bestand...

Laatst bewerkt:

*kevin*

Registered User
ik heb hem ook gefilmd.. alleen mijn film is ook 620mb.. ik het geen pinacle studio maar video studio 9 en daar lukt het niet mee..

ik vond het ook een mooie show! vond het alleen jammer dat er vanaf 3 plekken op de boot geschoten werd maar wel een ander effect.. vind het persoonlijk mooier als het synchroom is.

maar verder zag het er toppie uit en stond je er redelijk dichtbij.

nismo

Registered User
Even off topic

Ik heb een side waar je bijna alle software voor je pc vanaf kan hallen. ( en allen nieuwe en ouden films) misschien iets voor hier je kan er ook films uploaden tot ik geloof 8 gig.
Ik ben zelf geen pc wonder maar zelfs ik kom hier uit dus je zou het kunnen proberen, als je er niet uit komt hoor ik het wel.

En modems als het niet mag hoor ik het wel.

installeer www.utorrent.com en http://www.torrent-land.org/

Hoe werkt het .
Je kijkt op torrent-land wat je wil hebben klik dan boven de film of bestand op download , dan op opslaan ( kijk in welke map je het opslaat) dan kan je torrent-land afsluiten en ga je naar het bestand op je pc wat je opgeslagen hebt, dan dubbel klik en hij opent zelf uttorrent en je bent aan het downloaden ( lees even goed de voorwaarden van de side)
Ook deze side heeft regels net als deze.

Tony

Administrator
Medewerker
Zeker weer een goeie show ja!

Continu volle lucht zoals TB aangeeft ja, goed hoor..stond er ook lekker dicht op, kreeg geregeld van alles tegen me aan..En die spinning met blue peony's die jij bedoelt TB dat is de Goldrush van Lidu. Lekker effect met paar tegelijk ja :)

Heb het ook gefilmd, maar heb hetzelfde probleem, bijna 1gigabyte is het bestand...

Iedereen vertellen dat je lekker veel vuurwerk tegen je aan kreeg. Ik denk dan dat ze de volgende keer de afstanden niet zullen veranderen. De mannen van de provincie en andere controle instanties lezen hier ook mee.

ik heb hem ook gefilmd.. alleen mijn film is ook 620mb.. ik het geen pinacle studio maar video studio 9 en daar lukt het niet mee..

ik vond het ook een mooie show! vond het alleen jammer dat er vanaf 3 plekken op de boot geschoten werd maar wel een ander effect.. vind het persoonlijk mooier als het synchroom is.

maar verder zag het er toppie uit en stond je er redelijk dichtbij.

Voeg me maar toe op MSN...Dan kan je hem naar mijn sturen en bewerk ik hem wel..

thunderboy

Registered User
Ik heb de hele show geknipt in een aantal delen, en een compilatie gemaakt voor jullie (66MB). Hij is nu aan het saven, en dan moet ik de film nog uploaden.
Als ik het nog haal voor ik moet gaan werken, dan plaats ik hem nog, anders wordt het morgen.

TB:blink1:

edit:
Hier dan de film, ik heb op het einde een klein foutje gemaakt, maar dat mag de pret niet drukken.

Veel kijkplezier gasten...

http://video.google.nl/videoplay?docid=8169231811488369776

Laatst bewerkt:

Chrissie81

Registered User
Iedereen vertellen dat je lekker veel vuurwerk tegen je aan kreeg. Ik denk dan dat ze de volgende keer de afstanden niet zullen veranderen. De mannen van de provincie en andere controle instanties lezen hier ook mee.

Ik heb het gelukkig ook niet over vuurwerk wat ik tegen me aankreeg, maar de kartondeeltjes..misschien niet helemaal duidelijk, maar zo dichtbij kon je er nou ook weer niet bij..

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
UIT DE MEDIA

'Topjaar' Tilburgse kermis

Zondag 28 juli 2007 - TILBURG (ANP) - De kermis in Tilburg heeft dit jaar 1,2 miljoen bezoekers getrokken. Dat zijn er 100.000 meer dan de vorige editie. De organisatie sprak zondag over ,,een topjaar''. De kermis wordt zondagavond afgesloten met een groot vuurwerk boven de Piushaven.

tilburg_534093b.jpg

De politie schreef ongeveer 200 bonnen uit tijdens de kermis, die in totaal tien dagen duurde. De mensen die bekeurd werden, maakten zich met name schuldig aan wildplassen en het illegaal verkopen van bijvoorbeeld lichtgevende hoedjes of bloemen

Ook sleepte de politie ruim vijftig foutgeparkeerde auto's weg. Tijdens de kermisuren werden in totaal veertien mensen aangehouden. In de nachtelijke uren kwamen daar nog eens 48 personen bij.

Op de laatste zaterdag van de kermis zette wethouder Janssen de miljoenste bezoeker in de bloemen. De 'winnaar' kreeg een cheque voor een verwenweekeinde in Tilburg.

De kermis werd woensdagavond dertien minuten stilgelegd door de exploitanten. Ze protesteerden daarmee tegen het kabinetsplan om het btw-tarief voor kermisattracties van 6 naar 19 procent op te schroeven. De horeca in Tilburg deed tijdens de actie alle muziek en lichten uit.

Bovenaan