SHOW Tilburg 31-07-22

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Nog geen info, kreeg dit toevallig gisteren door bij een andere show.

Datum: 31 juli 2022
Adres: Tilburg
Reden: Kermis
Schietbedrijf: Caffero

Laatst bewerkt door een moderator:

stefantvs

Administrator
Medewerker
"De Tilburgse kermis zal zondagavond 31 juli 2022 traditioneel worden afgesloten met een knallende vuurwerkshow. Dit zal net zoals de voorgaande edities plaatsvinden op de kop van de Piushaven. Het vuurwerk zal naar verwachting losbarsten tussen 22:30 en 23:00 uur.

Ben jij erbij?"

stefantvs

Administrator
Medewerker
Altijd een goede show en al meerdere schietbedrijven hier aan het werk gezien! Ben benieuwd wat Caffero hier gaat neerzetten.

2013 - Katan Vuurwerk

2019: DFP

stefantvs

Administrator
Medewerker
Thanks! Hoe was je dag daarzo? Genoten? knetters wat een brute show was het. kon er zelf helaas niet bij zijn maar de videos en geweldige foto's zeggen genoeg.

Den Haag pyros

Registered User
Thanks! Hoe was je dag daarzo? Genoten? knetters wat een brute show was het. kon er zelf helaas niet bij zijn maar de videos en geweldige foto's zeggen genoeg.
Sorry wat late reactie. Ja dit was echt weer een geweldige dag en het blijft geweldig dat ik op zo'n manier met de hobby/passie bezig kan en mag zijn. Ik was de hele week nog aan het nagenieten. De kwaliteit van de producten is gewoon top en de show zat naar mijn mening erg goed in elkaar. Vooral de finale met de fluit en report salvo's was echt genieten. Vond er daardoor zelfs een klein Valenciaans tintje aan zitten. Het was voor mij de eerste keer in Tilburg, maar zeker niet de laatste. Vind de locatie, met zo'n breed schietveld echt gaaf en dat zien we niet zo veel in NL.

Bovenaan