tiger tail 150 shots

sjemmie

Registered User
Na het afzoeken van freakpyromaniacs (zoekfunctie en al) en aanverwante site's in binnen en buitenland, heb ik Helaas niet het filmpje van dit blok kunnen vinden. |:(

Mijn vraag aan jullie firework-freaks, "is er iemand op het web met een filmpje van dit blok?"

Art.nr12568:tiger tail 150 shots.
Prijs:115 euro.
effect:zilveren tail gevolgd door verschillende boeketten

mvg,

Sjemmie :w

Tony

Administrator
Medewerker
sjemmie zei:
Na het afzoeken van freakpyromaniacs (zoekfunctie en al) en aanverwante site's in binnen en buitenland, heb ik Helaas niet het filmpje van dit blok kunnen vinden. |:(

Mijn vraag aan jullie firework-freaks, "is er iemand op het web met een filmpje van dit blok?"

Art.nr12568:tiger tail 150 shots.
Prijs:115 euro.
effect:zilveren tail gevolgd door verschillende boeketten

mvg,

Sjemmie :w

Wat jij hier opnoemt is een blok met alleen maar zilveren dikke staarten omhoog. Het lijk mijn sterk dat er ook boekettjes uit komen.

Sparkey

Registered User
Het lijkt me sterk dat er zilverstaarten uit komen, "tiger" is in veel vuurwerkartikelen de aanduiding voor goud(staarten). Een mortierbom met tigertail is goudstaart, tiger poisonous is (in tegenstelling tot de originele versie) ook goudtail. Vroeger had S.E. Fireworks de White Dove (zilveren staarten) en BKV de Tiger tails (goudstaarten) . Sorry als het bijdehand overkomt.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Sparkey zei:
Het lijkt me sterk dat er zilverstaarten uit komen, "tiger" is in veel vuurwerkartikelen de aanduiding voor goud(staarten). Een mortierbom met tigertail is goudstaart, tiger poisonous is (in tegenstelling tot de originele versie) ook goudtail. Sorry als het bijdehand overkomt.

Ik had het niet goed gelezen ik dacht dat er stond Silver tiger tail.
Ik weet wel dat Alpeco zo een blok had met de naam Tiger tail en dat er alleen maar staarten uit kwamen.

sjemmie

Registered User
Tiger Tail ??

Mensen Mensen, discussie alom, maar in mijn ogen ben ik niet veel wijzer.

Klopt de tekst van het product misschien niet of verkoopt Alpeco deze niet meer?

(heb het blok nog wel zien staan in de winkel via de website vuurwerkcrew.nl)

mvg,

Sjemmie :p

Sparkey

Registered User
kun je een foto posten? Dan komen we weer wat verder.

Tot zover lijkt het erop dat de effect-beschrijving niet past bij de benaming van de cakebox. (Staat het er soms bij geschreven?)

Laatst bewerkt:

Feuerwerk

Registered User
Als ik me niet vergis is dat een blok van Lidu fireworks maargoed ik verwacht eigenlijk alleen maar tails zoals tony al melde..

Ollie

Registered User
Ja dat is idd de doos van een lidu blok. Alleen er hangt een kaartje aan dat het een Tiger is (laatst nog zien staan in de winkel) Waarschijnlijk bij gebrek aan de orginele dummy's een ander blok gepakt wat qua maat en kaliber overeen komt. Ik meen dat Tiger tails een draaiende staart is.

P

poziloc

Guest
ff een fotootje geleend van look
effect:tigertail
image040.jpg

Bovenaan