Tiel

Moontan

Moderator
Medewerker
Tiel
18 mei vuurwerkshow Tiel

plaats : Tiel
provincie : Gelderland
Wie : Katan vuurwerk
wat : professioneel
waar : weiland, gelegen aan de Echteldsedijk/Groene Krib te Tiel
Tijd : tussen 21.00 uur en 23.00 uur. .

gizmo75

Registered User
Waarschijnlijk zal het weer rond 22.00u beginnen. Ik heb navraag gedaan maar nog geen reactie gekregen.

gizmo75

Registered User
Inmiddels heeft de Kermis-organisatie bevestigd dat rond 22.00u het vuurwerk zal beginnen en hebben ze dat nu ook op de site vermeld:

Vuurwerk op de kermis

Op zaterdag 18 mei om ongeveer 22.00 uur zal de hemel in vuur en vlam staan als een meer dan fraai vuurwerk zal worden afgestoken. De nieuwste effecten, de mooiste kleuren en een grote diversiteit maken het vuurwerk tot een lust voor het oog. Kon ook genieten van de kermis en de schitterende vuurwerkshow en houdt deze avond vrij. U bent van harte welkom!!!

Bron: http://kermistiel.nl/

Graag het aanvangstijdstip in de startpost bijwerken aub. Alvast bedankt!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik ben ook naar deze show geweest met me camera en statiefje.
Ondanks dat het nog goed licht was en ik dacht dat er maar paar foto's gelukt waren, heb ik er toch weer een fiks aantal mooie genoeg gevonden.
Daarom maar weer een slideshow.

Tiel-slide_zps48ae0838.gif

gizmo75

Registered User
Het was bij aanvang inderdaad nog niet helemaal donker. En wij dachten dat het leuk was om vanuit een andere positie te filmen maar gezien de vele blagen die je op de achtergrond hoort volgend jaar toch maar bij de rest gaan staan denk ik. Mijn filmpje, zoals gebruikelijk uit de losse pols geschoten:

smilli

FPM Filmer
Zitten flinke beukbommen bij zo te horen, galmt ook zo lekker daar.
Final ging niet helemaal volgens plan denk ik, bedankt voor het beeldmateriaal heren!

edje30

Registered User
Ik was hier ook, een super gezellige dag gehad met PyroMike en Djhekk de kalibers waren 2,5" 3" en 4" en die 4" waren echt beuk bommen.
Voor mij zat er een hele speciale 4" Purple Dahlia bij maar dat zien jullie in de film wel.

Enjoy.

MichelWRX

Registered User
Ik ben ook in Tiel wezen kijken bij de vuurwerkshow van Katan.

Het was wel een leuke show maar denk dat de gebruikte effecten in de aanbieding waren.

Weer wat mensen ontmoet en lekker een beetje Cat.1 afgestoken.

Steef-Kaboom van VWC heeft met mijn S4 gefilmt, helaas vergat ik hem te zeggen om de telefoon in landscape-modus te houden maar nu hebben we wel een mooie overview.

Hier nog een sfeerimpressie van voor de show.
Het filmpje komt een beetje beroerd over door de portrait mode en landscape mode door elkaar.

Enjoy :smiling:

Bovenaan