• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Tiel (gelderland)

dan zul je wel te diep in het glaasje hebben gekeken
wand wat ik gezien heb was wel mooi rond en had zeer mooie kleuren
ik was erg tevreden met wat ik te zien kreeg
maar we zullen wel kijken wand ik ga vanavond ook naar rotterdam
nou maar hopen dat het droog blijft wand gisteren was ik tot op m'n onderbox nat
ik ben benieuwd

trouwens heefd toevallig niet iemand gefilmpt dan kunnen we het na zien

Ik zou zeggen zie even de 4'' bommen vanaf 6:15, als je die mooi rond vind denk ik dat jij iets te diep in het glaasje gekeken hebt.

Goed ieder z'n mening, maar die bommen zijn gewoon schots en scheef.

Verder een leuk showtje gezien gister, mooie bommen die 3'' met tail en 2 kleuren peony.
En goed kruitgesnoven, wanT we stonden vol in de rook.

Laatst bewerkt:
On Topic mannen!
Ik dacht dat mijn reactie wel genoeg was om de post recht te zetten//

Hopsa @ Tiel!!

Hé RNbakker,

Bedankt voor het delen van de film,er stond wel veel rook,maar dat krijg je in deze tijd van het jaar.

Nette film...

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan