Thuur''s kleine lijstje

Thuur

Registered User
Normaal post ik niks, maar ik vindt die lijstjes wel leuk om te zien!

Een kleine bestelling is gedaan er volgt nog wat kartonnen, maar daar ben ik nog niet over uit.
Ook mijn budget is voor bijna voor de helft gehalveerd ten opzichte van vorig jaar, er waren dit jaar belangrijkere dingen als alleen vuurwerk.
Natuurlijk komt er ook nog wat klein spul bij.

Dit jaar geen Rubro, Lesli, Zena of andere bekende importeurs, dit jaar wil ik compleet iets anders proberen.
Alle cakes en de klein spul zijn voor in de vooravond, behalve de cakeboxen die zijn voor 00:00 uur.

1x Kylin (Pangu Fireworks)
1x Lion (Pangu Fireworks)
1x Mount Lu (Pangu Fireworks)
1x Mount Song (Pangu Fireworks)
1x Mount Tai (Pangu Fireworks)
1x Phoenix (Pangu Fireworks)

6x Whistle Thunder Queen XXL
10x Thunder Queen
5x Thunder cannon
4x Saturn Missile 20 shots

Shenlong:
1x Platinum Box
1x Silver Box

Cakeboxen:
Garden Party 2
Garden Party 3

D

Deleted member 17038

Guest
Wat een leuke lijst aan "andere" producten. Leuk dat je van de andere merken weg blijft en het anders aan pakt. Volgens mij allemaal top cakes van pangu. En ik ben erg benieuwd wat je van die budget boxen gaat vinden.

DioR

Registered User
Hey neef! Ik ben er ook uit. Ik ga toch een klein showtje doen. Komt nu uit op een totaal van 327 euro. Dat is prima te doen. Heb er ook de Pangu cakes tussen zitten. Vooral de Kylin ziet er veelbelovend uit! Je gaat zsm een cue lijst van mij krijgen.

Thuur

Registered User
Bedankt voor de leuke reacties!

Ik moet zeggen dat ik zelf ook erg benieuwd ben!
De laatste jaren merk ik, dat steeds meer mensen in mijn omgeving of in de straat hetzelfde vuurwerk hebben.
Ik hoop dat mijn keuze goed uitpakt.

Thuur

Registered User
Hey neef! Ik ben er ook uit. Ik ga toch een klein showtje doen. Komt nu uit op een totaal van 327 euro. Dat is prima te doen. Heb er ook de Pangu cakes tussen zitten. Vooral de Kylin ziet er veelbelovend uit! Je gaat zsm een cue lijst van mij krijgen.

Fijn om te horen dat het ondanks alles het toch nog gelukt is!!
Ben benieuwd naar je schietlijst kerel...

Bovenaan