Een leuke cake! 8j4YxV62Qcg
T tsunami69 Registered User 13 januari 2012 #2 dat is een mooie om in een project te verwerken, hij staat in ieder geval nu al op mijn verlanglijstje voor volgend jaar
dat is een mooie om in een project te verwerken, hij staat in ieder geval nu al op mijn verlanglijstje voor volgend jaar
B bluebear Registered User 13 januari 2012 #3 tsunami69 zei: dat is een mooie om in een project te verwerken, hij staat in ieder geval nu al op mijn verlanglijstje voor volgend jaar Klik om te vergroten... woon je in de UK dan?
tsunami69 zei: dat is een mooie om in een project te verwerken, hij staat in ieder geval nu al op mijn verlanglijstje voor volgend jaar Klik om te vergroten... woon je in de UK dan?
S --sjon beton-- Registered User 14 januari 2012 #5 wat een mooi blok is dit. hoor ik nu hummers er doorheen? eerst hummers en dan sier uitwerking.(waarom zoiets niet in NL) heerlijk!
wat een mooi blok is dit. hoor ik nu hummers er doorheen? eerst hummers en dan sier uitwerking.(waarom zoiets niet in NL) heerlijk!