Re: [Herlat-NL] Thunderking
Zo, toch weer even een reactie op dit beroemde topic.
Velen van jullie hebben mijn laatste post gezien en zullen hebben gedacht wat is dat voor een mafkees. Die draait door. Dat gebeurde ook, ik zat me te druk te maken om dit artiekel en met name de hele product range Herlat.
In mijn ogen klopte er een hoop niet, wat dus blijkbaar niet het geval is geweest, en heb ik daar de verkeerde dingen over gezegd.
Dat neem ik bij deze dus allemaal terug, maar heb er geen spijt van gehad want het heeft aardig wat met zich meegebracht. Men heeft gesproken over bepaalde aspecten die in het voordeel of het nadeel zullen zijn voor komende jaren.
Al met al heb ik uiteraard een aantal kennissen de Thunderking laten aanschaffen en laten vergelijken met, dat kan niet anders, de Bang 2 Bang.
Er werd mij tot 2x verteld dat de Thunderking mega goed was en met name de knal. De andere 4 waren sceptisch en vonden de knal moeilijk te vergelijken.
Dus als ik het een en ander lees over ervaringen dan klopt dit dus wel een beetje. Hij kan dus heel goed zijn geweest of dus niet en dat is dus nog steeds heel persoonlijk.
Ook is de Bunker Buster afgeschoten en deze was niet tot zijn recht. Dat is dan heel jammer geweest voor degene die er veel van hadden verwacht waaronder ik.
Hieruit blijkt dat Original met Herlat voor het tweede jaar een goede slag heeft geslagen en hoop voor ze dat ze het zo vast kunnen houden. Ik blijf altijd op mijn hoeden en als ik vindt dat er iets niet klopt dan zeg ik daar mijn zeggie over. Wat dat dan ook met zich meebrengt.
Het is allemaal verkocht geweest dus daar kan ik niet omheen draaien, maar het was wel heel opvallend allemaal dat de hele lijn Herlat goed was. Ik blijf dat misterie vinden.