Thunderking XXL

Tony

Administrator
Medewerker
Ga deze dit jaar voor het eerst aanschaffen. Zit alleen te twijfelen of ik voor de Thunder Coloured Heaven ga of voor de XXL. Wat zijn jullie eigen ervaringen met deze cake's???

De manier van schieten is soms anders. Maar echt veel verschil zie je niet vind ik.
Het zijn zeer goede knalcakes. Zeker geen miskoop.

boozebelly

Registered User
Ik heb een paar mooie straatfilmpjes gevonden op Youtube.

Eerst de Thunderking XXL:

En de Thunder Coloured Heaven (Mijn favoriet van de twee, vanwege het schieten in salvo's) Echt een KLASSEBAK!:

Booomy

Registered User
Boozebelly bedankt voor de filmpjes.Ik denk dat ik voor de Thunder Coloured Heaven ga. Of misschien neem ik er wel 2 en dan probeer ik ze allebei. Hmm blijft altijd lastig ;)

Chrissie81

Registered User
Ik vind daarintegen de thunderking xxl weer beter. Hou meer van mooi constant tempo. Zo zie je maar weer dat smaken verschillen :)

jwtjuh

Registered User
Haha, ik zie ineens mijn eigen filmpje staan hier :hehe!:
Leuk dat je het zo'n mooie straatfilm vind boozebelly!

Grtz,

Jwtjuh

boozebelly

Registered User
Mijn zwager heeft vorig jaar ook het één & ander voor mij gefilmd en die filmpjes heb ik nu pas binnen. Hierbij zit ook de Thunder Coloured Heaven. Luister eens lekker naar die echo van de knallen :hehe!:

boozebelly

Registered User
Ook weer mooie filmpjes Sisser. Over filmpjes niks te klagen :hehe!:

Ik ben er trouwens uit, dit jaar komt er wederom een karton in huis! Daarin zitten 2x Thunderking XXL & 2x Thunder Coloured Heaven. De TCH's bewaar ik voor middernacht omdat ik die iets geweldadiger vind overkomen en mooi gekleurde tails hebben en de XXL's zijn voor overdag. Uiteraard ook weer eentje voor de wekdienst om 10:00 uur!

Jean Cross

Registered User
Is it toooo good to be true.?

Zat vandaag een insert bij de folders van Intratuin Arnhem:

Schitterende sierpot, 100 schots knal, Thunder Coloured Heaven van 49,95 voor ............ 19,95 OP=OP.!

Damn, ben ik blij dat ik in Arnhem woon.!!

Moet alleen nog ff zien hoe hij te bestellen is, want op de site staat ie niet :(

Maar mensen uit/rond Arnhem... KOOOOOOOOPJE.!!

Joriizzz

Registered User
Is it toooo good to be true.?

Zat vandaag een insert bij de folders van Intratuin Arnhem:

Schitterende sierpot, 100 schots knal, Thunder Coloured Heaven van 49,95 voor ............ 19,95 OP=OP.!

Damn, ben ik blij dat ik in Arnhem woon.!!

Moet alleen nog ff zien hoe hij te bestellen is, want op de site staat ie niet :(

Maar mensen uit/rond Arnhem... KOOOOOOOOPJE.!!

Heb ik ook!!
woon in Oosterbeek en kreeg gelukkig zo'n flyer met de aanbieding waarop ook staat op=op
Dus ik snel naar de site, staat die er niet :S
maarja als ie maar voor de 27ste op de site staat vind ik t prima

Jean Cross

Registered User
Heb ik ook!!
woon in Oosterbeek en kreeg gelukkig zo'n flyer met de aanbieding waarop ook staat op=op
Dus ik snel naar de site, staat die er niet :S
maarja als ie maar voor de 27ste op de site staat vind ik t prima

Klopt, zag ik ook al, denk dat ze in de losse verkoop komen als actie, ik ga morgen ff contact opnemen over hoe of wat... wordt vervolgd.!

DioR

Registered User
Klopt, zag ik ook al, denk dat ze in de losse verkoop komen als actie, ik ga morgen ff contact opnemen over hoe of wat... wordt vervolgd.!

En heb je toevallig al bericht gehad? Ik ben hier ook benieuwd naar. Word hier de intratuin bedoeld op presikhaaf?

Jean Cross

Registered User
Nope, geen bericht gehad, maar wel in de winkel geweest en die zeiden dat hij niet in de voorverkoop verkrijgbaar is, dus het zal met de 3 verkoopdagen een op=op actie zijn.!

En het is inderdaad Intratuin Presikhaaf.! Shop till you drop.! :D

Thuur

Registered User
Ja ik heb dat foldertje in de bus gehad.
Die Choeet rolletje was daar ook in de aanbieding samen met dat xxl blokje

Joriizzz

Registered User
Nope, geen bericht gehad, maar wel in de winkel geweest en die zeiden dat hij niet in de voorverkoop verkrijgbaar is, dus het zal met de 3 verkoopdagen een op=op actie zijn.!

En het is inderdaad Intratuin Presikhaaf.! Shop till you drop.! :D

Hoop dat ze er woensdag rond 18.00 nog zijn. Want dan moet ik mijn vuurwerk van de voorverkoop ophalen (niet bij intratuin trouwens). Maar die mensen in de winkel hebben je vast niet verteld hoeveel potten ze hebben, of wel?

DioR

Registered User
Ik ben er ook pas tegen de middag. Moet eerst van Ridderkerk naar Steenbergen, dan naar huis om alles af te zetten, zal ik wel even naar arnhem moeten om te kijken of ze er nog zijn, en dan door naar theo van huet... Drukke dag zo! haha

Jean Cross

Registered User
Lol, ik ga 's avonds een rondje steenbergen, Lopik en Orthen doen, dus 's ochtends naar Intratuin.! :D

Als ik geslaagd ben, horen jullie het wel ;)

Ze konden me ook niet vertellen hoeveel ze hebben, zijn nogal vuurwerkleken daar (heb er zelf 5 jaar gewerkt, dus weet hoe ze te werk gaan en wat ze kunnen ;))

Ze weten het verschil tussen een Silver Salute en een Silver Table Fountain nieteens.! XD

Maargoed, 20 euri voor een TK XXL is natuurlijk een koopje.!

Bovenaan