Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eindelijk wat beeldmateriaal.! TOP.!
Als ik het goed begrijp schiet de Coloured-variant in salvo's en de Silver-variant achter elkaar door, of is dit ook aan het vocht te wijden.? Lijkt erop dat de coloured variant namelijk 10 schoten per kleur schiet.
verder is het een Klassebak.!![]()
Oke ik weet het dankzij de film van hutter
http://www.freakpyromaniacs.com/forum/binnenlandse-shows/25909-demo-lopik.html#post210946
de HOL037B achter elkaar door
de HOL037A in salvo's
en was dus geen vochtprobleem![]()
nou volgens mij is het net andersom
op de afschietlijst staat Thunder coloured heaven HOL037b is aan het begin van het eerste filmpje.(salvo is als ie even tussen door stopt toch?)
op het tweede filmpje staat Thunderking XXL HOL037a en deze schiet achterelkaar door.
Of zie ik het niet goed.
Heeft iemand deze recent op een demo gezien?
Zijn de knallen een beetje te pruimen?
Ik wil misschien 2 bestellen maar ben toch benieuwd naar de ervaringen van medefreaks.
Ik vond de knallen in het niet vallen bij die van de silversalute.
Ik heb ze gisteren achter elkaar gezien op een demo.
Ik haal ze allebei, maar als ik moet kiezen dan gaat mijn voorkeur uit naar de silversalute. Als was het maar voor de titaniumboeketten.
Bedankt Hutter :smile:
De Silver Salutes zijn bij mij komen te vervallen, dus ik heb nu geld over voor andere knalcakes. Ik denk toch dat deze Thunderking's het beste alternatief zijn.
Ik gok erop en schaf in totaal 4 van deze bakken aan, waarvan één voor 10 uur s'ochtens :amuse: