Thunderking 100 Schots

Reverser

Registered User
Niks mis met dit blokje. Ik heb er dit jaar 2 stuks en 24 junior jacks. Kan ik een mooi einde van mijn show mee maken.

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

densta

Registered User
Is idd niks mis met dit blokje. Woonwijk komt hij nog beter over. Deze werd geschoten op een open weiland. Komt vast goed met dit blokje.

Reverser

Registered User
Over het algemeen zit het wel goed met de salutes bij Katan. Kijk maar eens naar de madnezz,gladiator,cybercop etc . Altijd dikke salutes.Die gladiator wordt nog wel eens in showtjes van Katan gebruikt en die eind salutes zijn geweldig. Vorig jaar die gladiator ook gehad, toen zat er alleen een label van cybercop omheen.:surprised: Staat ook wel een filmje van op mijn youtubekanaal.

https://www.youtube.com/user/ReVerSeR2014/videos

Laatst bewerkt:

DioR

Registered User
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar het leek er op dat deze in de finale van de vuurwerkdemo in Elst werd geschoten. Mocht het zo zijn dan vind ik de hem verre van hard. Er zitten van de 10 schoten misschien 1x een harde tussen. De rest komt niet eens boven de burst van een siercake uit.

DioR

Registered User
Is dat op het einde de thunderking?

Ben nog aan t twijfelen of ik hem aanschaf.

Vermoedelijk. Met zekerheid durf ik het niet te zeggen. Maar katan schoot deze demo voor vuurwerkstunthal elst. Daar verkopen ze de cake ook. Het zal mij dus niet verbazen dat het ook de thunderking 100s betreft.

Reverser

Registered User
Ik verwacht niet al te veel van deze. Ik heb een dummy in mijn handen gehad. Ik vond hem vrij klein met een klein kaliber. Ik heb er zelf 2 van besteld, maar verwacht geen knallen ala salute cake 2 van vulcan.

Reverser

Registered User
Afgekeurd??? Heb er gewoon 2 van gekregen. Ik heb nog 1 over. Ik vond hem niet zoveel voorstellen. De knallen vond ik nou niet echt je van het. Leuk maar meer niet.

Awtw

Registered User
Niet in project gedaan maar geschoten rond een uur of tien. Dan is die best leuk omdat die wel lekker lang duurt, knallen zijn niet echt heel hard.

alex24

Registered User
Vond hem erg tegenvallen, knallen zijn niet echt hard en hij is erg traag alleen aan het einde als er meerdere schoten tegelijk komen is leuk.

Een verbetering zou zijn als ze de cake sneller maken.

Pancake77

Registered User
Vond hem erg tegenvallen, knallen zijn niet echt hard en hij is erg traag alleen aan het einde als er meerdere schoten tegelijk komen is leuk.

Een verbetering zou zijn als ze de cake sneller maken.

Zoals hierboven dus, deze zijn met wat snellont erlangs opgevoerd

Chrissie81

Registered User
Erg trage bak, met matige knalletjes. Maargoed, voor 19,95 net te doen. Leuk te combineren met een langzame fluitbak ofzo :)

Bovenaan