Thunderboys Movie Topic 2014

GMP82

Zilveren Member
2iizaft.jpg

fraaie foto!

thunderboy

Registered User
Ja denk zal ff een fotootje tussendoor doen he, vond ze zelf ook wel gaaf om te delen met jullie. Jammer dat de kwaliteit zo verkracht wordt door het uploaden;
xfc17k.jpg

Komen nog paar films aan :tounge:

thunderboy

Registered User
Goeiemorgen,

Vandaag weer twee filmpies van het old-school fotocameraatje.
Geen slangeknallers, maar slangecakes. In de eerste film was het rennen, beide Snakes knalden uit elkaar.

In film twee een gaar fluitbakje met wat knallertjes..

thunderboy

Registered User
Deze jaarwisseling zal ik niet snel meer vergeten, het was echt overal een gek feest waar ik ook kwam.
Voor ons begon de dag al knettergek, het 10 uur project was kikke, een hele brute opening van de dag :tounge:

In de tweede film een paar lekkere knalblokkies, de Crazy Thunder.

Latur!

Laatst bewerkt:

thunderboy

Registered User
We zullen er eens ff een bump inknallen.

Ondertussen weer 7 showtjes verder, zal ze hier ook plaatsen voor de liefhebbers.
Allemaal in HD (720p) gefilmd met de mobiel, op de Japantag na.

To be continued...

Laatst bewerkt:

thunderboy

Registered User
de mooiste show van de Zena trophy blijft nog altijd de Eindshow.

Vind hem zelf echt super, en heb er echt onwijs van genoten !
:lub::lub::lub::lub::lub:

Laatst bewerkt:

thunderboy

Registered User
Nieuwsgierig naar wat ik dit jaar de lucht in heb gevlamd tijdens de Jaarwisseling?

Ik wens jullie veel kijkplezier!

27 Films:

[video]http://www.youtube.com/playlist?list=PL0MSTmmU2SRI-05tXuVbWpPNH0Wo0111t[/video]
:tounge:

Laatst bewerkt:

thunderboy

Registered User
Had het Eindshowtje van de Trophy nog niet geedit en geupload, vanmiddag even mee bezig geweest.
Zou zeggen zap er lekker doorheen, kijk hem helemaal, of kijk niet, ik heb er in ieder geval onwijs van genoten en wil Rob en team bedanken voor hun inzet.

densta

Registered User
Vond um zelf ook wel "lekkah", film ziet er best goed uit voor een mobieltje :want:

Dat zeker ja. Ik ben nu overgestapt naar de sj4000. Nu alleen nog een avond show. Had hem helaas niet tijdens de trophy. Dus was voor mij ook met mobiel filmen. Maar daar ook dik tevreden mee

Bovenaan