Thunderboys Movie Topic 2014

thunderboy

Registered User
Beste Freaks,

Allereerst allemaal nog de Beste Wensen voor 2014 !
Ik wil jullie allemaal een goed, gezond en gelukkig jaar toewensen met uiteraard heel veel prachtig vuurwerk :tounge:

Het leek mij leuk om dit jaar weer een filmtopicje bij te houden hier op FPM.
Ben dit jaar op meerdere plekken geweest met de jaarwisseling en dat was echt genieten !
Heb niet alles gefilmd, maar er zijn toch wel een aantal leuke films die ik graag wil laten zien hier.
Deze zijn gemaakt met mijn foto en filmcameraatje dus verwacht geen haarscherpe HD beelden, maar wel lekkere old-school films met veel emotie !

Vorig jaar heb ik best veel shows bezocht, ook dit jaar staan er weer een hoop in de planning.
Ook die films zal ik in dit topic gaan plaatsen, zodat alles netjes bij elkaar blijft staan dit jaar.

Het leek me leuk om te starten met de Eindfilm van 2013, gevolgd door de films van de Jaarwisseling.

Ik zou zeggen veel kijkplezier en ik probeer dit topic een beetje levendig te houden dit jaar,

Let's Go:

Moontan

Moderator
Medewerker
De beste wensen ook en complimenten voor je top films.
Wat heb je precies in het laatste filmpje afgeschoten? Het lijkt wel op het wilde westen man. :hehe!:

martino

Registered User
Leuke films ! De screaming girl pijl of dat soort kwaliteits fluitpijlen zien we helaas niet veel meer op de markt.

thunderboy

Registered User
Bedankt voor de reakties...:hehe!:

2 doorlont bakken, Addicted to Gold en Golden Power.
Vond vooral de eerste erg tof, de andere presteerde niet zoals op de demo, genieten was het wel:

En stja, het gaat ook weleens fout...deze schieter stookte sneller dan dat wij op REC konden duwen...

Soon More....:tounge:

thunderboy

Registered User
Bedankt voor de complimenten :tounge:

Vandaag weer drie nieuwe films.

Heb vollop genoten van de ES 2.0 cakes, mooie grote en vooral brede mines eronder met flinke boeketten .
In de eerste film zie je twee stuks achter elkaar. In film twee een pijl die niet van de plaatselijke Boerenbond kwam.
Film drie de Stinger Bee, mooi spul (als ze het deden)

Laatst bewerkt:

thunderboy

Registered User
Net na 0.00 hebben wij een leuk showtje gegeven voor de buurt waar we toen waren.
Er lag een mooi basketbalplein waar we een tijdje hebben staan stoken, in het begin kregen we nog wat concurrentie van een aantal buren, maar toen wij ieder een Screaming Salute aanstaken was het toch echt een groter gekkehuis hahaha.

De New Moon en de Caldera waren zeer mooi, ook de Salute 1, Big Momma en een MOD Red Glitter was zwaar genieten op dat pleintje. Tijdens het stoken gingen er rondom ons zeer dikke shells de lucht in, wat het feest helemaal compleet maakte.
De enige pech die ik had, want had dolgraag alles gefilmd, is dat mn accu katsleeg was van het fotocameraatje.

Met de laatste kracht in het ding heb ik nog 2x de filmknop in kunne drukken, net genoeg om even de sfeer te zien van het pleintje. De Caldera fontein laat zien dat het goed vol stond met cakes daar, was echt een bijzonder mooi stookuurtje!

En nog een knallertje..

To be continued.....

thunderboy

Registered User
Dat was het zeker, kan gerust zeggen de mooiste die ik de laatste 10 jaar gehad heb.
Met een groep freaks vieren is echt gewoon te gek, echt beregezellig en er wordt op een nette manier gestookt en vooral genoten.
Als dan het weer ook nog eens prima is, dan heb je gewoon een schitterende dag!

:hehe!:

Laatst bewerkt:

thunderboy

Registered User
We gaan lekker verder.

In deze film zien jullie vier cakes.
Links staat 2x Extreme Salute 2.0 en op de rechterpost de Fantasy en Miracle.
Alle cakes zijn overlappend net voor de rij finale tubes..

Een toffe combo:

Laatst bewerkt:

Chrissie81

Registered User
Da zeede gij nog jaaaah! :) Toch nog aardige filmpies geworden! Jammer dat er niet wat meer van de oorlog tussen 00:00 en 01:00 uur is heey :tounge:

thunderboy

Registered User
Ja, dat vind ik zelf ook wel beetje jammer, maar goed. Anders had ik tig films meer gehad, ging nogal "vlot" daar met het stoken...hahahaha, ja TBtje geeft gas he :tounge:
Maar goed, genieten gaat boven filmen en dat was het constant dus dan is het het goed ey :hehe!:

Vandaag weer twee (gare) films van het oude fotocameraatje.
Pijlen had ik dit jaar niet veel, maar onze visite wel.

Het mooiste moment van de dag was toch wel, dat iemand het niet lukte om een pijl aan te steken. Toen wij gingen kijken bleek dat diegene de lontbeschermer had aangestoken, er van overtuigd dat het rode buisje de lont was, hahaha!

Wat een gezellige kerels en wat hebben we veel gelachen met hun. Vooral de Burn-It doos met pijlen was erg goed. Welke het nou precies waren? Geen idee maar ze waren best netjes.

Ook genoten van de Gate Of Heaven 4, van nr 1 hadden wij een aantal stuks tegelijk en dat ging ook aardig hard op dat plein. Staat helaas niet op film maar nr4 wel.

Laatst bewerkt:

thunderboy

Registered User
2iizaft.jpg

Bovenaan