ThunderBall's vuurwerk 2013/2014 + Schietlijst!

ThunderBall

Registered User
(Foto's) Re: ThunderBall's vuurwerk 2013/2014!

Vannacht om half 1 begonnen bij Haokan in Pijnacker, het was drukker dan verwacht en na een half uur buiten in de rij staan en wachten in de mot regen waren we aan de beurt, alles stond ingepakt en dicht getaped klaar werd uitgeleverd en hup de volgende was, een soort lopende band werk.

We waren uit eindelijk om 03.00u. thuis, moe maar voldaan, even koffie gedronken en het dichte spul uitgepakt en bekeken en toen kwam ik er achter dat de Mythos (Lesli) er niet bij zat, erg jammer maar niets aan te doen.

Vanochtend dan maar meteen begonnen met een ritje naar de Fixit hier in de buurt om daar dan nog maar een Mythos te kopen want ik wou hem toch echt wel hebben.:lub:

Daarna naar Magic Vuurwerk om daar de bestelling op te halen, daar moest de boel nog gepakt worden en kon ik dus mee kijken, helaas kon die vrouw geen 2de Secret Sniper vinden dus dat werd een tweede Licht Year potje van Rubro en toen lekker weer naar huis, de Hysteria werd trouwens wel geleverd dus ben toch nog een beetje benieuwd.

Nu maandag nog naar de Welkoop om 2 Thunder brick pakketjes met single shots op te halen en dan hopen dat het dinsdag net zo goed weer is als hoe het vandaag hier was.

Fotos,

IMG-20131122-00030_zpsa9cf4659.jpg

IMG-20131122-00033_zpsc5cbf37c.jpg

IMG-20131122-00034_zpse1b3ac6f.jpg

IMG-20131122-00037_zps4ee5dfec.jpg

IMG-20131122-00039_zps631d6a16.jpg

IMG-20131122-00038_zpsf9afa049.jpg

ThunderBall

Registered User
Re: ThunderBall's vuurwerk 2013/2014!

- Schietlijst vuurwerk 2013/14, begin 00.30u.;

- 1x Silver Salute (Wolff)

- 1x Mythos (lesli/fontein)

- 1x Raw Whistler (Zena)

- 1x Psycho Mania (Zena)

- 1x King Cobra (lesli)

- 1x Turn it Up (Rubro)

- 1x Shining Stars (Herlat)

- 1x Chain Reaction (Original)

- 1x Color Tail (Rubro Brt ass.)

- 1x Power Zone (Rubro Brt ass.)

- 1x Multi color coco (Rubro Brt ass.)

- 1x Giant Festival (Rubro Brt ass.)

- 1x Space Intruder (Rubro Brt ass.)

- 1x Mega Finale (Rubro Brt ass.)

- 1x Breidablik (Thor Power Cake Ass.)

- 1x Alfheim (Thor Power Cake Ass.)

- 1x Glitnir (Thor Power Cake Ass.)

- 1x Event Cake 1 (Rubro 2012 versie)

- 1x Super Blinking Willows (Rubro 2012 versie)

- 1x Killer Instinct (Rubro 2012 versie)

- 1x F16 (Caferatta)

- 1x Big Momma (Lesli doorlontbox)

- 1x Royal Celebration box (Royal Fireworks doorlontbox)

- 1x Salute Cake 1 (Schuurmans 2013 versie)

Laatst bewerkt:

ThunderBall

Registered User
Naar binnen bier drinken zal je bedoelen!? :tounge:

Mooi collectie man, word genieten morgen.

Thanks man:hehe!:, als het weer mee zit gaat het helemaal goed komen, wat betreft het bier ik ben 7 jaar geleden geheel gestopt met alcohol drinken maar ik steek nog wel een pret sigaretje extra op na afloop!:hehe!:

ThunderBall

Registered User
Net trouwens naar de Welkoop geweest om 2x Thunderbrick + single shots op te halen die we besteld hadden in de voorverkoop, uiteraard hadden die sukkels het alweer in de vrije verkoop verkocht en dus moesten we maar genoegen nemen met troepjes die zij uitzochten:surprised:, we mochten niet eens zelf uitzoeken, dus stampij maken en natuurlijk gewoon geld terug, dus nu moet ik nog wat anders voor die thunderbricks zien te vinden hier in de buurt, maar komt wel goed!:happy:

Laatst bewerkt:

Rob1896

Registered User
Jammer joh, maar zo gaat het dus wel bij de Boerenbond en Welkoop winkels, zelf ook jaren gewerkt. Alles in de vrije verkoop en bekijken per halve dag wat ze voor de bestellingen nodig hebben. Gaan er altijd vanuit dat alles wordt uitgeleverd. Wellicht morgenochtend even kijken daar? Weet dat ze rond deze tijd altijd nog leveringen krijgen en morgen in de ochtend.

Net trouwens naar de Welkoop geweest om 2x Thunderbrick + single shots op te halen die we besteld hadden in de voorverkoop, uiteraard hadden die sukkels het alweer in de vrije verkoop verkocht en dus moesten we maar genoegen nemen met troepjes die zij uitzochten:surprised:, we mochten niet eens zelf uitzoeken, dus stampij maken en natuurlijk gewoon geld terug, dus nu moet ik nog wat anders voor die thunderbricks zien te vinden hier in de buurt, maar komt wel goed!:happy:

white thunder

Registered User
Thanks man:hehe!:, als het weer mee zit gaat het helemaal goed komen, wat betreft het bier ik ben 7 jaar geleden geheel gestopt met alcohol drinken maar ik steek nog wel een pret sigaretje extra op na afloop!:hehe!:

Hahaha dat is ook mijn opzet,dat word genieten morgen :hehe!:,dat word een beste stook sessie,veel plezier en een toffe jaarwisseling!

ThunderBall

Registered User
Hahaha dat is ook mijn opzet,dat word genieten morgen :hehe!:,dat word een beste stook sessie,veel plezier en een toffe jaarwisseling!

@White Thunder, Thanks man de kruit en weerberichten stress begint nu wel toe te nemen, we zullen het laten donderen hier bij goed weer:embarrased:, jij ook al vast veel plezier gewenst en de andere Rob1896 ook trouwens!:smiling:

Even in de buurt aan het zoeken geweest door het probleem van geen Thunderbricks en dus geen knalblok in de collectie om mee te beginnen, dit ga ik nu opvangen door morgenochtend nog even bij de Fixit in de buurt een Silver Salute cake van Wolff te gaan halen, hebben ze die niet meer worden het 2 White Thunder cakes van Wolff.
Hebben we toch nog wat van Wolff, eigenlijk wel leuk dus.:hehe!:

- Schietlijst vuurwerk 2013/14, begin 00.30u.;

- 1x Silver Salute (Wolff)

- 1x Mythos (lesli/fontein)

- 1x Raw Whistler (Zena)

- 1x Psycho Mania (Zena)

- 1x King Cobra (lesli)

- 1x Turn it Up (Rubro)

- 1x Shining Stars (Herlat)

- 1x Chain Reaction (Original)

- 1x Color Tail (Rubro Brt ass.)

- 1x Power Zone (Rubro Brt ass.)

- 1x Multi color coco (Rubro Brt ass.)

- 1x Giant Festival (Rubro Brt ass.)

- 1x Space Intruder (Rubro Brt ass.)

- 1x Mega Finale (Rubro Brt ass.)

- 1x Breidablik (Thor Power Cake Ass.)

- 1x Alfheim (Thor Power Cake Ass.)

- 1x Glitnir (Thor Power Cake Ass.)

- 1x Event Cake 1 (Rubro 2012 versie)

- 1x Super Blinking Willows (Rubro 2012 versie)

- 1x Killer Instinct (Rubro 2012 versie)

- 1x F16 (Caferatta)

- 1x Big Momma (Lesli doorlontbox)

- 1x Royal Celebration box (Royal Fireworks doorlontbox)

- 1x Salute Cake 1 (Schuurmans 2013 versie)

ThunderBall

Registered User
He, he, het laatste product is binnen, de Silver Salute van Wolff/Dynasty inplaats van de 2 Thunderbricks van Lesli, ik vind het i.i.g. geen straf!:hehe!:

De bovenste,
IMG-20131231-00059_zps544cd743.jpg

Ps; om 10.15u. begonnen met een iets verlaat zeer schattig 10 uurs projectje, eerst 2x Scrammer, 1 knetterlintje, 90 shots matje, 1x Secret Sniper (16 shots), was erg grappig.:hehe!::embarrased:

Bovenaan