Thunder XXXL

FPM ProductBOT

Registered User
Broekhoff_Thunder_XXXL_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Thunder XXXL[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Broekhoff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]70[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 4,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Thunder XXXL, slof 100st[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

res1ght

Banned
ik heb deze vorig jaar gehad, maar zijn niet super veel harder (als het al iets harder is), de klap is wat doffer. ik vond het mijn geld niet waard, het koste namelijk dubbel zo veel als de normale en er zat de helft in.

Jerph

Registered User
Foto's van het product zelf.
Ik dacht dat mensen dan kunnen zien wat het verschil is met de XL en de XXXL
Practies gezien, bijna dubbele lengte van een XL.

5A6pI.jpg

B2H8V.jpg

B4AD9.jpg

qKbjD.jpg

Bovenaan