Thumping Thunder

f_firework

Registered User
ik ging vandaag ook tt´s kopen en ze hadden 3 verschillende soorten tt´s. 2 met rood crepe en groen crepe en beide hadden tekst op de achter kant en hij verkocht tt´s met licht blauw crepe en geen tekst op de achterkant en dus hij zei dat die met licht blauwe crepe beter waren en die kocht ik. maar is dat dan de verstandigste keus voor 10€?

Laatst bewerkt:

Dutchthug

Registered User
15 Doosjes TT's besteld, en ook nog 10 andere nitraten geen idee hoe ze heten. 5 Euro per doosje voor de TT's, afwachten wat voor kleur crepe en hoeveel gram:)

Vond ze vorig jaar wel OK kwa knal, maar de kwaliteit was echt bagger, ingedeukte hulzen, omgekeerde labeltjes e.d:)

75-mm

Registered User
Deze krijg ik binnenkort ook binnen voor 5 eurie per stuk kartonprijs was 237 eurie.... post even foto als je ze hebt

//bedankt 75-mm

Sweet Laker

Registered User
Of het de verstandigste keus is zal pas duidelijk worden als je ze alledrie op dezelfde dag en nagenoeg dezelfde tijd afsteekt. En dan nog blijft het een persoonlijke ervaring.

asdf

Registered User
Hallo,

Waar kopen jullie je Thumping Thunders altijd? Ik ben namelijk opzoek naar een leuk adresje die (het liefst natuurlijk goedkoop :p) TT's verkoopt..

Gr,
Robin

Laatst bewerkt:

Cybermaxxx

Registered User
Waar kopen julile meestal je TT's?
Ik ging vorig jaar volle moed naar zo'n vuurwerk winkel in belgië, nja echt belachelijke prijzen daar. 12,50 per TT pakje enzo.. niet normaal gewoon..

bastionnl

Registered User
ok nog 1! Thunder Cracker of Thumping Thunder zelfde prijs bij knalgoed.be ik wil de hardste knallen hebben vandaar dat ik vraag op dit forum wil geen miskoop doen

Laatst bewerkt door een moderator:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
ok nog 1! Thunder Cracker of Thumping Thunder zelfde prijs bij knalgoed.be ik mot de hardste knallen hebben vandaar dat ik vraag op dit forum wil geen miskoop doen

Waarom post je precies dezelfde post, bij de silver cracker topic.
Als je even alle twee de topics door leest, weet welke het ,,hardste'' knalt.

En ieder mens ervaard een knal anders.
Dus 10 mensen, hebben een verschillende mening.
Test beide knallers zelf en oordeel dan zelf.

Succes.

75-mm

Registered User
Ik heb inmiddels mijn TTjes binnen (karton) 1.4G van Original groene crepe 1.6gram P.S ze knallen lekker geen vlam maar dat was al bekend denk ik. Mooi prijsje voor betaald ze zijn het geld zeker waard!

bavaria

Registered User
Ik heb inmiddels mijn TTjes binnen (karton) 1.4G van Original groene crepe 1.6gram P.S ze knallen lekker geen vlam maar dat was al bekend denk ik. Mooi prijsje voor betaald ze zijn het geld zeker waard!

Zou jij het karton kunnen opmeten?
Lengte x breedte x hoogte?

Alvast bedankt!

Bovenaan