The green zone

FPM ProductBOT

Registered User
1955_Wolff_Dynasty_The_Green_Zone_new_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over The green zone[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1955[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 55,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Een pijlenpakket met verschillende pijlen variërend van 16,18 en 28 gram[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 19/12/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

PyroGuy

Registered User
Niet denderend, maar zie wel hele mooie kleuren zoals oranje en paars voorbij komen.

En het idee van groen vuurwerk is natuurlijk super. Misschien kan vuurwerk zo eens positief in de media komen (hoewel je dan gezeur krijgt van zie je wel, jullie geven toe dat het slecht is voor het milieu)

MichelAngelo

Registered User
Heeft nog iemand deze geschoten of in de straat "live" gezien? Ben eigenlijk toch wel benieuwd. Het initiatief vindt namelijk goed, zeker in een periode dat er steeds meer geluiden komen om vuurwerk te gaan verbieden.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Volgens mij zijn de doppen van papier of een biologische afbreekbaar of composteerbaar plastic zoals PLA (PolyLacticAcid)

Dim

Product Beheer
Medewerker
Hier nog een film van Wolff Vuurwerk zelf. Verder zijn er nog geen films te vinden.

smilli

FPM Filmer
Volgens mij zijn de doppen van papier of een biologische afbreekbaar of composteerbaar plastic zoals PLA (PolyLacticAcid)

Heb de dummy pijlen in me handen gehad en de doppen waren van een speciaal soort karton ofso of iets wat als kledingsstof gebruikt zou kunnen worden, de verkoper vertelde me dat de doppen nu natuurlijk afbreekbaar waren.

MichelAngelo

Registered User
Volgens de importeur zit er geen plastic meer in verwerkt in de pijlen, alleen natuurlijk afbreekbaar materiaal. De certificaten zijn niet op tafel gekomen....

PyroGuy

Registered User
Dwindling heeft een mooi pijlenrek gemaakt met daarin onder andere deze pijlen. Dank aan hem voor de foto en de film dus.

2011-12-29184023.jpg

PyroGuy

Registered User
Waar had je ze gekocht Ernie?

Heb in twijfel gestaan ze te halen, maar toch niet gedaan uiteindelijk. Dit jaar ga ik ze wel proberen!

Michel_G

Zilveren Member
Nog iemand die dit pakket de afgelopen jaren heeft gehad? Zie hem hier in een lokale webshop voor € 29,95 in de aanbieding staan, maar is voorderest geen ander beeldmateriaal te vinden (voor zover ik kan vinden op youtube) anders dan het eigen filmpje van Wolff.

Bovenaan