The Best of 10 years Freakpyromaniacs - Wat willen jullie zien?

shadow13

Registered User
Pfff er is zoveel om uit te kiezen,dat dat nog niet zo simpel is. Maar vooruit doe me dan deze maar:

1. Mascleta Europla 2005
2. Paleis het Loo
3. Dagshow Paolelli, Rotello 2010
4. Sueca 2009 Pyromusical by Ricardo Caballer (Ricasa)
5. Avondshow La Rosa Rotello 2010

Verder kun je denken aan Mascleta Europla 2010, Valencia XXL Ricasa 2010, Mascleta Europla 2007, enz,enz,enz
Er is zoveel dat je er van mij wel een triple DVD van mag maken:lub:

DioR

Registered User
Is dat misschien deze geweest? Een macro mascleta in alfafar in 2007, je heb hier tenminste wel een reactie geplaatst. :hehe!:

Weet het niet helemaal zeker. Ik dacht dat je ook een foto zag van de vuurwerker die weg ging rennen. Was wel een mooie actie foto... Het was iedergeval niet op het plein. Bedankt iedergeval voor het meedenken

bridge

Bronzen Member
De bedoeling is om er een show dvd van te maken. Ik ben aan het kijken of ik een compilatie dvd kan maken van de eerste 5 oud en nieuw dvd's. Deze worden niet meer verkocht en zijn ook niet meer van deze tijd qua kwaliteit en editing.

Die show van Parente in Knokke is niet van mij en kan ik ook zo niet vinden in onze film database.

de topshow van Parente was 2004. dus niet 2005. Dit even ter correctie.

USRRobiwan

Registered User
Jammer dat het niet in HD kan i.p.v. DVD

Hoewel de shows in Valencia allemaal wel kicke zijn, zou ik toch ook minimaal een paar items willen zien van buiten Valencia:

Zoals:
Vicente in Magdalena

Ricasa in Sueca

R Bruscella & Pelicana in San Trifone

San trifone 2004 daylight show nr5

Zaragozana in Blanes

De 'onbekende' Xaraiva in Bilboa

La Tirrena Italiaans geweld in Bilboa

Ik heb zo een vermoeden dat het een driedubbel dvd wordt zo met al dat mooie materiaal

St. Michaels Firework in Malta

Moontan

Moderator
Medewerker
Goede smaak Vavoom.
De show van Apogee maar ook die van Parente NDF 2006 zijn voor mij de besten uit de geschiedenis van Chantilly/NDF
Die mogen er van mij ook op.

Wat ik ook leuk zou vinden is een batteria uit San Severo is toch weer iets anders dan een show en leuk voor de afwisseling bij het kijken

maartenvincent

Registered User
La Rosa in Taragona 2006 moet er op (lekker dichtbij :p)
Hij is al eerder genoemd, maar ook de show van de goodbye film moet er op (staat deze op de site?)

Verder zijn er heel veel goede films (en ik vergeet er zeker een boel), maar deze zijn voor mij de beste.

brian the freak

Registered User
Moet het perse om een show gaan? Ik vond de oud&nieuw filmpjes van jullie met prof spul altijd kicken, helaas staan deze nouwelijks nog online en dan doel ik op de filmpjes waar zeer mooie shells de lucht in gingen.

Bovenaan