The 3rd Philippine International Pyromusical Competition:

shinji

Moderator
Medewerker
Tot nu toe vind ik de shows allemaal maar matig, beetje een onsamenhangend zooitje eigenlijk. Soundtracks zijn slecht, geen thema in te bekennen en ook de goreography laat de wensen over. Sm Art doet nog z'n best om er wat spectaculairs van te maken. Ik hoop dat de rest van de shows ( zeker ook die van Royal) wat beter zijn.

PyroPlop32

Registered User
Dat heb ik met de shows van malta en zuid korea dat is echt een zooitje, ik vind de shows van sm Art en Turis echt wel goed.

En we krijgen Jinsheng en Luso nog en als outsider Royal.....zal mij erg benieuwen.

Dennis010

Registered User
Groot risico om op zo'n festival te beginnen met pyromusicals schieten. Ik kan me 1,2,3 BOOM uit Belgie nog herinneren in NDF 2008...Die deden ook voor het eerst mee...(oeh wat een afgang).
Erg gewaagd, maar wel dapper ! Ik ben benieuwd.
Succes in ieder geval, heren van Royal.

shinji

Moderator
Medewerker
Dat heb ik met de shows van malta en zuid korea dat is echt een zooitje, ik vind de shows van sm Art en Turis echt wel goed.

En we krijgen Jinsheng en Luso nog en als outsider Royal.....zal mij erg benieuwen.

Ben naast die 2 grootheden ook erg nieuwsgierig naar de verrichtingen van Fireworks Spectaculair.

bridge

Bronzen Member
Royal en Jinsheng schieten op dezelfde dag. Daar zal wel een reden voor zijn. Als je op die films van Gietjo kijkt dan zie je een bezoek aan Jinsheng en ook mensen met Royal Fireworks kleding. Volgens mij hebben die twee "verkering". Ik geloof dat Jinsheng vrij actief is in europa.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Verkering ! :)
De profblokjes die we regelmatig voorbij zien komen (in de straat) zijn ook van prima kwaliteit en ze leveren ook aan Igual en Jorge o.a.
Royal zal het die avond moeten winnen in stijl van schieten in ieder geval.
Qua vuurwerk zal het elkaar waarschijnlijk weinig ontlopen.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Oehh nog een aantal dagen (3 Maart) dan zal Royal Fireworks haar kunsten laten zien!

Veel succes!

PyroPlop32

Registered User
Agree....Luso didnt come to win, very bad music choice, some inferior products, very bad timing and the single shots/mines where sold out ?

Pyroman's show was very good with some surprising moments in their show.

reflections

Registered User
Day 4 Videos:

Both China had and Netherlands had great show, China's show was destroyed by some technical problems, it could have been a much better show! :D The show by Royal was very good!

China
Coming Soon...

Netherlands (Reuploading, audio was removed :crying:)

Enjoy!

Laatst bewerkt:

Michel_G

Zilveren Member
Damn, achterlijk youtube:

MEDEDELING

Deze video bevat een audiotrack waarvoor geen toestemming is gegeven door alle auteursrechthouders. De audio is uitgeschakeld. Meer over auteursrecht

Juist...... Een pyromusical bekijken zonder audio.....

Moontan

Moderator
Medewerker
The Netherlands Part 1/2 - The 3rd Philippine International Pyromusical Competition 2012

The Netherlands Part 2/2 - The 3rd Philippine International Pyromusical Competition 2012

KoenL

Registered User
'That was a great show from Royal Fireworks', prachtig einde.

Leuke show is hier neergezet. De timing is op sommige stukken echt geniaal. Af en toe mis ik de link met de muziek ook een beetje, maar dat komt wellicht door de opname. Andre Hazes erin, woehoehoe, gewaagd maar super gedaan. Machtig mooie rode, witte en blauwe bommen gebruikt voor dit nummer.

Goed gedaan!

Bovenaan