, hoop dat er nu meer gereageerd wordt inderdaad. Bedankt
Vind het een goede beslissing! zo word het iets meer persoonlijker als iedereen een wat nuttigere post neerzet dan alleen maar thanks.
Volgens mij werd de thanksknop meer een automatische reactie dan een knop die je af en toe gebruikt.
Is er in dat geval niet iets van een forum hack te implanteren welke aan de hand van thanks die worden gegeven een topic tot 'hot topic' kan maken of een optie dat wanneer een thanks word gegeven dit tevens als een reactie door het forum word gezien en de thread weer naar boven word geplaatst?De mensen die zeggen dat de thanks knop makkelijk was en vooral omdat je dan geen thread vol bedankt krijgt hebben helemaal gelijk. Probleem is ook gelijk dat een hoop mensen die even niet op de site zijn geweest deze bewuste post die waarschijnlijk gewaardeerd word (vaak) niet zien omdat de thread niet meer naar boven komt omdat er geen nieuwe posts worden gemaakt. Ik hoop dan ook dat juist de hele goede threads meer bezocht gaan worden.
Als ik zie dat we top films hebben waar maximaal 200 keer naar gekeken is (Thread) dan kan ik dat bijna niet geloven. Sommige films zouden normaal gezien wel 1000 keer gedownload moeten worden. Ik merkte vooral dat mensen een hoop missen door msn gesprekken waarin ze vragen wanneer komt die en die film online terwijl deze al een tijdje online stonden.
Aan de andere kant; werkt het niet dan staat de thanks knop zo weer aan want hij staat alleen uitgeschakeld maar is dus nog wel aanwezig.
Is er in dat geval niet iets van een forum hack te implanteren welke aan de hand van thanks die worden gegeven een topic tot 'hot topic' kan maken of een optie dat wanneer een thanks word gegeven dit tevens als een reactie door het forum word gezien en de thread weer naar boven word geplaatst?