Teun's sfeertopic

Teunn

Registered User
Beste vuurwerkliefhebbers,

na al jaren op VWC te zitten ga ik ook maar gezellig hier mee snuffelen, en mijn ervaringen, filmpjes, foto's en meer met jullie delen.

Ik heb de afgelopen jaarwisseling weer met mijn camera rondgelopen en dat heeft een hoop beelden opgeleverd. Deze ga ik de komende tijd delen met jullie. Wel wil ik erbij vertellen dat ik totaal niet blij ben met de kwaliteit, dit jaar wil ik dat ook verbeter, maar toch denk ik dat het wel wat sfeer bevat.

Genoeg gepraat, hier wat foto's zodat jullie weten wat je kan verwachten:
75522935.jpg

Foto-Q333ZOOG.jpg

23qyln6.jpg

1z5u1ao.jpg

2dqoyev.jpg

De komende 2 maanden komen er tientallen filmpjes online, hopelijk bevalt het jullie. :smiling:

Teunn

Registered User
10:00 uur, de opening van de mooiste dag van het jaar, dat moet goed geopend worden, met die gedachten gingen wij met de jaarwisseling van 2009/2010 aan de slag. Uiteindelijk werden dat vele Centipide's (Original Fireworks) en een 5000 klapper (Original Fireworks). Een goede opening als je het mij vraagt.

bridge

Bronzen Member
10:00 uur, de opening van de mooiste dag van het jaar, dat moet goed geopend worden, met die gedachten gingen wij met de jaarwisseling van 2009/2010 aan de slag. Uiteindelijk werden dat vele Centipide's (Original Fireworks) en een 5000 klapper (Original Fireworks). Een goede opening als je het mij vraagt.

Bij deze dan de ontbrekende vraag: vind je dit een goede opening?

Teunn

Registered User
Bij deze dan de ontbrekende vraag: vind je dit een goede opening?

Zeker, alleen de volgende keer zou ik er een lading knal/fluit cakes bij willen, maar dat zat toen helaas niet in het budget. Maar het knalde goed, en daar ging het toen om, geslaagd dus. :smiling:

Bovenaan